回復 109# wongja

E4200真係咁差??我仲諗過下佢....不過見佢又貴左少少 over budget左又唔知wifi 夠唔夠力穿三幅牆

TOP

用緊n16嘅師兄,請問有乜誘因令你地想upgrade去N56/N66?

TOP

回復  wongja

E4200真係咁差??我仲諗過下佢....不過見佢又貴左少少 over budget左又唔知wifi 夠唔夠力穿 ...
thor330 發表於 2012-1-16 20:58



    E4200 wifi唔得,V2好少少,但只限5GHz

TOP

回復  wongja

E4200真係咁差??我仲諗過下佢....不過見佢又貴左少少 over budget左又唔知wifi 夠唔夠力穿 ...
thor330 發表於 2012-1-16 20:58



    好簡單 pccw 1000m 直插 over 7xx mbps 經 e4200 below 100mbps
咁你覺得係router 問題定係pccw 問題
我真係唔明點解佢仲有面出V2 而V1 完全無intension 去解決

TOP

星期6同今日去到SSP行左轉
見樓主既3個型號都已有貨
另外N56U都有了
P.S. 冇問N66U幾時有/咩價錢

TOP

回復 114# wongja


    本人都用過E4200...=.=你隻ROUTER有問題!....試下降番1.001  FIRMWARE...試下!

TOP

回復 115# lbjames


    10,12,15,56係有,不過66有咩?同埋我想16返貨

TOP

回復 115# lbjames


    N66U=.=...我個老友記...話...問左代理!連個SPEC...個期....都未知幾時有!!不過佢話同代理HOLD左100 PCS貨…各老友吾洗驚無得買…HA..

TOP

回復 110# thor330


    16 around 90mbps, 15u我都想知,e加係連spec都冇…

TOP

睇嚟呢到對ASUS D Router 需求好大,不如團購?有冇可能?

TOP