ricyuyc 當前離線
香港首席"機"車男
進階會員
回復 dado2 我都有諗過加多個HUB... 不過要加多舊野我又唔想. biranfok 發表於 4-5-2010 02:39 PM
TOP
anyone tried #14311 ? VV 發表於 4-5-2010 07:55 PM
walechan 當前離線
中級會員
Dennis 當前離線
初級會員
joehlam 當前離線
VV 當前離線
500 ☆ 全港 No.1 ☆™ ... . ...
有無C Hing 可以答我此Router 有無類似Linksys 的 Access Restriction 功能,即係打入某些Keyword 就可以防 ... joehlam 發表於 2010-5-6 12:23
org firmware 冇....dd-wrt 有 VV 發表於 2010-5-6 17:48
Can please tell what is dd-wrt ? Thanks joehlam 發表於 2010-5-6 17:52
3rd party firmware VV 發表於 2010-5-6 17:54