quofei 當前離線
閣樓飛塵 . 葉落月閉
中級會員
TOP
hello012 當前離線
初級會員
cloveky 當前離線
進階會員
回復 cloveky 我都係,要reboot,解決方法不明,可能新版dd-wrt可以掛 quofei 發表於 2010-4-11 13:50
jaynet 當前離線
hkhot 當前離線
qscaxzw1 當前離線
回復 quofei 我都係HKBN 用左DDWRT 後有IP 但上唔到網 轉左OPENWRT 就上到網,但唔識SET WIRELE ... hkhot 發表於 2010-4-12 04:22
shotgun 當前離線
fo2live 當前離線