提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有人知道如何在win2003 server開IPSec VNP?
只試過開pptp的

TOP

原帖由 wingchai 於 2009-6-7 10:40 發表
有人加了風扇.

HiPER 811 Full Load時也不算太熱,室溫29C,表面溫度大約42度,可以唔加風扇都得

[ 本帖最後由 idolclub 於 2009-6-8 22:24 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 yhfung 於 2009-6-8 23:30 發表
如果是这样真的不错!价格又不贵!值得大家考虑。

重可以非正式支持Dual WAN及Policy Route,日後Firmware功能升級空間重好大

TOP

Vigor 2910代工版, 中兴ZXR10 876

今日做左白老鼠~RMB350~平過2手
中兴ZXR10 876 ,Draytek OEM,可用Draytek 2910 Firmware Up to 32 VPN Tunnels

資料:
http://www.chinadsl.net/bbs/thread-32807-1-1.html
http://www.pczone.com.tw/vbb3/thread/16/146632/

Update Draytek 2910 Firmware :
http://digifuture.spaces.live.co ... E90B1AF47!590.entry

Draytek 2910
http://www.draytek.com/user/PdInfoDetail.php?Id=31#PdInfo

[ 本帖最後由 tamtsin038 於 2009-6-8 23:57 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 tamtsin038 於 2009-6-8 23:55 發表
今日做左白老鼠~RMB350~平過2手
中兴ZXR10 876 ,Draytek OEM,可用Draytek 2910 Firmware Up to 32 VPN Tunnels

資料:
http://www.chinadsl.net/bbs/thread-32807-1-1.html
http://www.pczone.com.tw/vbb3/threa ...



嘩! 平成咁樣,仲平過係香港買隻ATA。如果有2910VG 的對應版本,就更加正! 期待你的使用報告

TOP

回覆 1017# 的帖子

HK$400有Dual-WAN~32 VPN Tunnels ~USB (3G,USB Printer,FTP Server)

不過寄返來先知係點

TOP

原帖由 tamtsin038 於 2009-6-9 00:30 發表
HK$400有Dual-WAN~32 VPN Tunnels ~USB (3G,USB Printer,FTP Server)

不過寄返來先知係點

Draytek 2910 Firmware功能相當齊,甚至可以用抵食夾大件黎形容,唯一要注意既就係CPU處理效能

TOP

回覆 1019# 的帖子

"idolclub"你D專業評測遍佈大陸

2910個cpu係埋好廢阿?
最高可支持幾個Sessions?

TOP