本帖最後由 kennylam777 於 2017-12-22 09:00 編輯
你好肯定全部都係? 或許你公司人工高, 雙糧好. 個個都換晒新. 貼番地, 貼番題樓主既地方係社區中心. ...
556556bt 發表於 2017-12-15 18:37 
香港人冇你想像中咁窮, 唔使人工高都可以有802.11ac電話嘅, 而家啲人寧願洗錢落電話都唔會再買notebook。
我自己有開網同埋App, 響後台一睇Mobile機型就知香港人最多用咩機。
50% iPhone, 10% iPad, 40% Android
Android入面, 70%係Samsung S6/S7/S8/Note 5/Note 6/Note 8, 15%係小米系剩返嘅係其他旗艦同埋Samsung中階機
Android最多人用嘅單一model反而唔係Samsung, 而係紅米Note 4
以上所講嘅Android絕大部分都有802.11 ac的, 如果用Android version去分, 香港人因為用新款機多, 分佈比全世界嘅Android會好唔同, 新嘢係佔壓倒性嘅優勢。
就算啲人冇錢, 唔買laptop好正常, 但響電話方面唔會用得太差, 最多頂到三年先換一次, 小米已經夠平spec又夠好, 唔通仲走去用NUU Mobile同埋松日果啲平過HKD$1000嘅山寨機咩, 總有人用呢啲中國設計嘅低階機嘅, 但數據細到我都capture唔到 |