回覆  Half-Life2


    有足夠預算用 ARUBA controller 佢個 mesh, true-roaming 做得最好. 無乜預算就留 ...
奶醬多 發表於 2017-12-21 11:42 AM


用aruba iap行vc, 連controller錢都可以慳返

TOP

回覆  Half-Life2


    有足夠預算用 ARUBA controller 佢個 mesh, true-roaming 做得最好. 無乜預算就留 ...
奶醬多 發表於 2017-12-21 11:42


ARUBA 少過25隻唔洗買 controller

TOP

用aruba iap行vc, 連controller錢都可以慳返
TeraBytes 發表於 2017-12-21 15:19



    過25隻要

TOP

本帖最後由 kennylam777 於 2017-12-22 09:00 編輯
你好肯定全部都係? 或許你公司人工高, 雙糧好. 個個都換晒新. 貼番地, 貼番題樓主既地方係社區中心.  ...
556556bt 發表於 2017-12-15 18:37


香港人冇你想像中咁窮, 唔使人工高都可以有802.11ac電話嘅, 而家啲人寧願洗錢落電話都唔會再買notebook。

我自己有開網同埋App, 響後台一睇Mobile機型就知香港人最多用咩機。

50% iPhone, 10% iPad, 40% Android
Android入面, 70%係Samsung S6/S7/S8/Note 5/Note 6/Note 8, 15%係小米系剩返嘅係其他旗艦同埋Samsung中階機
Android最多人用嘅單一model反而唔係Samsung, 而係紅米Note 4

以上所講嘅Android絕大部分都有802.11 ac的, 如果用Android version去分, 香港人因為用新款機多, 分佈比全世界嘅Android會好唔同, 新嘢係佔壓倒性嘅優勢。

就算啲人冇錢, 唔買laptop好正常, 但響電話方面唔會用得太差, 最多頂到三年先換一次, 小米已經夠平spec又夠好, 唔通仲走去用NUU Mobile同埋松日果啲平過HKD$1000嘅山寨機咩, 總有人用呢啲中國設計嘅低階機嘅, 但數據細到我都capture唔到

TOP

回覆 94# kennylam777


    師兄分析很好
事實我睇緊三個場都係SMART PHONE多,而且型號係KEEP住更新

TOP

回覆 88# Sempron2400+


家用或者無問題
真係公司商業級既場邊會用呢D PRODUCT LINE...
睇下中環商廈就知啦

TOP

回覆  Half-Life2


    有足夠預算用 ARUBA controller 佢個 mesh, true-roaming 做得最好. 無乜預算就留 ...
奶醬多 發表於 2017-12-21 11:42



    暫時呢個POST比較多人支持既就係ARUBA同UNIFI
可能會喺呢兩個SOLUTION度參考下先

TOP

回覆  Sempron2400+


家用或者無問題
真係公司商業級既場邊會用呢D PRODUCT LINE...
睇下中環商廈就知啦 ...
Half-Life2 發表於 2017-12-22 09:26


我舊公司都係NGO , 經過比我3年洗禮, 所有場一轉 wifi / 新場 全部 aruba / ruckus + poe switch + sonicwall

記得全部野搵vendor 搞, 最好包埋 on-site ma, 有咩事都可以搵 vendor 搞,  自己做岩無人贊你, 但做錯就會比人話

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 98# nexstar

Sonicwall唔夾番用Sonicpoint?

TOP