之前我放$800左右


回復  benjaminlam

cisco 果邊查證:系年中會到…haha...
宜加e4200放..幾銀度? ...
tklau315 發表於 2012-1-14 21:37

TOP

回復 91# kk654321


    咁高價=.=+....都幾保值……

TOP

之前我放$800左右
kk654321 發表於 2012-1-14 22:03


咁好價? 我上星期係友台見C兄放$700

TOP

回復 93# T.Y


  我知點解了=.=!極有可能系.......果D回收佬…系識代理D人…跟住SEND壞貨維修....(壞貨原因系:..有時HAND 機...同埋..有時HARD RESET....)...令到D代理...吾想CHECK即刻換貨!!全新包裝…咁咪可以賣番出去12XX....仲賺4舊水添!!!


以上諗法...純屬個人睇法!HAHA

TOP

無意中發現RT-N66U已現身asus hk官網
http://event.asus.com/hk/2012/mb/

TOP

無意中發現RT-N66U已現身asus hk官網
alamshiu 28 發表於 2012-1-14 23:42



    即是1月21日後應該有貨啦..不過唔知幾多錢?

TOP

回復 82# #12


    因小弟住在澳門,所以如果過香港先會拿過來

TOP

咁高價=.=+....都幾保值……
tklau315 發表於 2012-1-14 10:31 PM


如果真的賣到 $800 左右都好,反正家中還有一個後備 router。

TOP

睇amazon, 好可能$1300~$1500, 太貴啦

即是1月21日後應該有貨啦..不過唔知幾多錢?
炎冬 發表於 2012-1-15 00:05

TOP

呢度放, 不過係過年前既事

回復  kk654321


    咁高價=.=+....都幾保值……
tklau315 發表於 2012-1-14 22:31

TOP