Can VMR 9 be used in extended desktop mode ? I can only use Overlay and VMR7 in extend desktop mode but not VMR9 . Is that a setting problem? please help!

TOP

各位大大,
我用緊英文Vista 同DVBview 3.9.4.0.  DVBViewer 係唔係英文既environment 下出唔到中文EPG?

因為我係option 度set 左chinese 都係出亂碼.....

TOP

原帖由 Marshall 於 2008-6-17 21:00 發表
各位大大,
我用緊英文Vista 同DVBview 3.9.4.0.  DVBViewer 係唔係英文既environment 下出唔到中文EPG?

因為我係option 度set 左chinese 都係出亂碼.....


入 Vista 控制台 set 地區做 HK

TOP

正! 我都買咗, 好好用. 穩定過TM3.5好多. Thx 樓主!!

TOP

原帖由 小金井 於 2008-6-16 23:34 發表

我建議你係頭post講明開心版有咩徵狀會好d
一兩日總有人問一次..


正在抽時間重寫 (已初步完成 #1,#2重寫中)
希望可以在 #4 加入到簡單 Q&A
不過有時個腦窒窒地,未必諗到咁多

P.S. 重寫完先加新野

[ 本帖最後由 hklam 於 2008-6-18 18:48 編輯 ]

TOP

如屋其有兩部電腦,咁駛唔駛買兩個先用到 o架 ?

TOP

原帖由 gkun 於 2008-6-18 18:57 發表
如屋其有兩部電腦,咁駛唔駛買兩個先用到 o架 ?


試過裝係三部機都無問題..
不過唔知LINENCE 比唔比

TOP

請問有冇人有裝到DVBViewer Web Interface 1.4.3.4 Beta呀,呢個BETA好似話可以係所有EPG的頁面都DISPLAY到中文,但係我SET極都SET唔到。各位得唔得?
THX

TOP

原帖由 hklam 於 2008-6-17 21:54 發表


入 Vista 控制台 set 地區做 HK


我都唔得

[ 本帖最後由 524816 於 2008-6-19 17:15 編輯 ]

EPG.jpg (151.06 KB)

EPG.jpg

TOP

原帖由 524816 於 2008-6-19 17:01 發表


我都唔得


位置 set 埋 HK

TOP