dickycws 當前離線
初級會員
TOP
Marshall 當前離線
進階會員
hklam 當前離線
Moderator
原帖由 Marshall 於 2008-6-17 21:00 發表 各位大大, 我用緊英文Vista 同DVBview 3.9.4.0. DVBViewer 係唔係英文既environment 下出唔到中文EPG? 因為我係option 度set 左chinese 都係出亂碼.....
mifi 當前離線
中級會員
原帖由 小金井 於 2008-6-16 23:34 發表 我建議你係頭post講明開心版有咩徵狀會好d 一兩日總有人問一次..
gkun 當前離線
ahyim 當前離線
原帖由 gkun 於 2008-6-18 18:57 發表 如屋其有兩部電腦,咁駛唔駛買兩個先用到 o架 ?
wcck21th 當前離線
524816 當前離線
原帖由 hklam 於 2008-6-17 21:54 發表 入 Vista 控制台 set 地區做 HK
EPG.jpg (151.06 KB)
下載次數:2
2008-6-19 17:01
原帖由 524816 於 2008-6-19 17:01 發表 我都唔得