原帖由 0229 於 2008-6-16 22:07 發表


XP SP3
VMR 9
PDVD8

另外仲想問下台號可唔可以用返81 (jade) 82 (j2) 85 (hd jade)???


我 set 16:9
都係 XP SP3 + VMR9
cap 圖好正常

TOP

原帖由 zzz 於 2008-6-16 22:39 發表
請問何解我睇左大約5秒後個畫面就freeze左?  關唔關我試玩緊3.9.2.0事?  如果用左3.9.4.0會唔會無左個問題?

Thanks.


買正版吧

TOP

原帖由 hklam 於 2008-6-16 23:18 發表


買正版吧

我建議你係頭post講明開心版有咩徵狀會好d
一兩日總有人問一次..

TOP

請問點預錄節目?按EPG之後按想睇節目然後按"預訂?

TOP

原帖由 hklam 於 2008-3-27 22:59 發表


Vista 我也用唔到,XP 可以
估計同 Vista EVR 的 renderer 有關

viata 唔係唔得,只要兩個台都係標清先得
任何一個台係高清佢就會話hardware 唔support

TOP

原帖由 野野夜孩子 於 2008-6-17 00:03 發表
請問點預錄節目?按EPG之後按想睇節目然後按"預訂?

TOP

原帖由 davepoh 於 2008-6-14 19:57 發表
多謝教導,攪咗成日終於算ok
不過睇睇吓(~30min)自己會停咗,關唔關我用咗老翻DBViewer?

crack 版都有幾個,有個crack 得好d o既就唔會,其餘幾個有30 min limit

TOP

原帖由 lctang 於 2008-6-13 17:29 發表
有冇得set auto startup full screen?

TOP

下載了DVB Task Scheduler唔之點用解壓後得一個pdf和一個icon因為想做到待命後pc自已開機錄野可以說明嗎?

TOP

原帖由 牛腩3號 於 2008-6-17 00:16 發表

viata 唔係唔得,只要兩個台都係標清先得
任何一個台係高清佢就會話hardware 唔support


3.9.4.0 fix 左啦

[ 本帖最後由 hklam 於 2008-6-17 02:56 編輯 ]

PIP.jpg (38.45 KB)

PIP.jpg

TOP