hklam 當前離線
Moderator
原帖由 0229 於 2008-6-16 22:07 發表 XP SP3 VMR 9 PDVD8 另外仲想問下台號可唔可以用返81 (jade) 82 (j2) 85 (hd jade)???
TOP
原帖由 zzz 於 2008-6-16 22:39 發表 請問何解我睇左大約5秒後個畫面就freeze左? 關唔關我試玩緊3.9.2.0事? 如果用左3.9.4.0會唔會無左個問題? Thanks.
小金井 當前離線
進階會員
原帖由 hklam 於 2008-6-16 23:18 發表 買正版吧
野野夜孩子 當前離線
牛腩3號 當前離線
初級會員
原帖由 hklam 於 2008-3-27 22:59 發表 Vista 我也用唔到,XP 可以 估計同 Vista EVR 的 renderer 有關
原帖由 野野夜孩子 於 2008-6-17 00:03 發表 請問點預錄節目?按EPG之後按想睇節目然後按"預訂?
原帖由 davepoh 於 2008-6-14 19:57 發表 多謝教導,攪咗成日終於算ok 不過睇睇吓(~30min)自己會停咗,關唔關我用咗老翻DBViewer?
原帖由 lctang 於 2008-6-13 17:29 發表 有冇得set auto startup full screen?
catsuen 當前離線
原帖由 牛腩3號 於 2008-6-17 00:16 發表 viata 唔係唔得,只要兩個台都係標清先得 任何一個台係高清佢就會話hardware 唔support
PIP.jpg (38.45 KB)
下載次數:1
2008-6-17 02:56