原帖由 hklam 於 2008-6-13 13:49 發表


Cyberlink Audio Decoder (PDVD7) 好易因接收斷續而 freeze 死 player

有乜解決辦法?PDVD8 會唔會好d?

TOP

原帖由 aibo627 於 2008-6-14 10:53 發表


我都係 ! 已跟足 P.1 方法 set, 但我 錄影冇問題, 只是 sceenshot 出亂碼

Screenshot檔名亂碼:
Options>General>Untick "Use EPG for screenshot filename"

TOP

原帖由 Wailamtam 於 2008-6-14 12:25 發表
其實有沒3.9.4.0的試用版下載?

隻手指先$300
想確定係好用先買

DVBViewer不提供試用

TOP

原帖由 asv2 於 2008-6-14 13:10 發表

有乜解決辦法?PDVD8 會唔會好d?


一樣
改用 AC3Filter 啦
download d 日本 TS 睇下,因為唔少日本 TS 都錄得唔太好
就會知 Cyberlink Audio Decoder 解 AC3 同 AAC 都唔係好得,一有 error 就冇聲 / freeze 死
AAC 就建議用 MONOGRAM AAC decoder / CoreAAC decoder (同香港 TS 無關)

TOP

原帖由 aibo627 於 2008-6-14 10:59 發表
之前唔記得邊頁講過, 字幕冇得改 (質數麻麻地, 唔夠shape), 係咪未解決呢?
STB 會唔會一樣唔 shape 呢?

謝 !!


P.1 講左優化顯示字幕了
因為字幕係圖形,所以只能從修改字幕柔邊著手

TOP

原帖由 小金井 於 2008-6-14 13:13 發表

Screenshot檔名亂碼:
Options>General>Untick "Use EPG for screenshot filename"


其實我 P.1 真係講左的
點解冇人睇到

TOP

原帖由 hklam 於 2008-6-14 14:23 發表


一樣
改用 AC3Filter 啦
download d 日本 TS 睇下,因為唔少日本 TS 都錄得唔太好
就會知 Cyberlink Audio Decoder 解 AC3 同 AAC 都唔係好得,一有 error 就冇聲 / freeze 死
AAC 就建議用 MONOGRAM AAC decoder / CoreAAC decoder (同香港 TS 無關)

唔該晒

另外我而家睇數碼電視
一有訊號就會hang 機,之後就會無畫面
都唔知乜野事
又唔係 USB 唔夠電 ( 已經轉用Back Panel USB)
又唔係 decoder 問題 (隻隻都唔得)
又唔係 display 問題

究竟乜野事

TOP

我scan 左3 個台, 但我press "Channel +/-" button 唔會轉台要開channel list 先轉到.

TOP

原帖由 hklam 於 2008-6-14 14:27 發表


其實我 P.1 真係講左的
點解冇人睇到

等你再寫過

TOP

Can DVBviewer auto show subtitle instead of manul selection every time?

TOP