tego 當前離線
中級會員
原帖由 K_C_ 於 2008-6-12 09:37 發表 Install時冇揀任何Plugin~~
TOP
K_C_ 當前離線
我係毒霸,唔好惹我~~~~~~ ... ...
進階會員
原帖由 tego 於 2008-6-12 09:55 發表 有 Install時全選安裝 之後還安裝 Recording service,都係冇 重裝了幾次都唔得
原帖由 K_C_ 於 2008-6-12 10:20 發表 有冇將裝住setting個folder都剷埋?
tungtung 當前離線
a.jpg (16.3 KB)
下載次數:1
2008-6-12 15:05
KZ4977 當前離線
player23 當前離線
jackytong 當前離線
初級會員
原帖由 ho2ho2 於 2008-6-12 02:53 發表 DVBViewer3.9.4.0(老正) + YOCA EPG照住set都仲係出亂碼,但係timeline果度又正常.... uninstall過裝過唔得,regional setting 試晒香港台灣都唔得..... 仲有冇咩方法可以試? thanks
豆丁 當前離線
寂寞的FSY 當前離線
小貓......
EPC義工團
hklam 當前離線
Moderator
原帖由 寂寞的FSY 於 2008-6-13 00:44 發表 而家DVBViewer的技術能否做到同時錄兩組唔同CH台(用兩支高清手指,1支錄SD Jade,另一支錄HD Hade)?