原帖由 K_C_ 於 2008-6-12 09:37 發表


Install時冇揀任何Plugin~~



Install時全選安裝

之後還安裝 Recording service,都係冇
重裝了幾次都唔得

TOP

原帖由 tego 於 2008-6-12 09:55 發表



Install時全選安裝

之後還安裝 Recording service,都係冇
重裝了幾次都唔得


有冇將裝住setting個folder都剷埋?

TOP

原帖由 K_C_ 於 2008-6-12 10:20 發表


有冇將裝住setting個folder都剷埋?

有將裝住setting個folder都剷埋

個 windows 係剛剛重裴完 ,都已經冇 紅圈  Plugin 選項

[ 本帖最後由 tego 於 2008-6-12 10:57 編輯 ]

TOP

請問點解下圖日日出來? 我買的是正板

a.jpg (16.3 KB)

a.jpg

TOP

回復 874# 的帖子

試o下將所有設定同機碼清除後重來?

設定:X:\Documents and Settings\All Users\Application Data\CMUV\DVBViewer

機碼:HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\CM&V

TOP

set亮度,飽和同對比都無反應,你地得唔得?

TOP

原帖由 ho2ho2 於 2008-6-12 02:53 發表
DVBViewer3.9.4.0(老正) + YOCA
EPG照住set都仲係出亂碼,但係timeline果度又正常....
uninstall過裝過唔得,regional setting 試晒香港台灣都唔得.....
仲有冇咩方法可以試? thanks


In the region option first tab, at standards and formats also need to set "Chinese (HKSAR)".

TOP

如果USB唔夠電既話,係咪唔會有品質?
因為我只有signal,但無品質,插手指果陣佢話USB唔夠電

TOP

而家DVBViewer的技術能否做到同時錄兩組唔同CH台(用兩支高清手指,1支錄SD Jade,另一支錄HD Hade)?

TOP

原帖由 寂寞的FSY 於 2008-6-13 00:44 發表
而家DVBViewer的技術能否做到同時錄兩組唔同CH台(用兩支高清手指,1支錄SD Jade,另一支錄HD Hade)?


可以

TOP