原帖由 yyug2001 於 2008-6-10 04:54 發表 
如果PowerDVD用LG DVD writer送o既OEM version 做唔做到硬解?
最好裝PureCodec20080430(已包括PowerDVD8 AVIVO),PowerDVD7本身都有問題(如果用
PowerDVD7 選左(啟用硬體加速)睇DVD,套PowerDVD7好易hang架,要好版本先無事.
如果淨係要個解碼引擎就無也所謂.如果要睇vc-1格式影片PowerDVD,軟件本身都睇唔到,
反而其他player借佢個引擎會睇到(商業限制只支持原裝藍光及hdtv). |