TeraBytes 當前離線
低端會員
特級會員
TOP
小金井 當前離線
進階會員
原帖由 TeraBytes 於 2008-6-10 22:40 發表 請問dvbviewer有冇得backup configuration?
原帖由 小金井 於 2008-6-10 10:45 PM 發表 setup.xml
hklam 當前離線
Moderator
原帖由 TeraBytes 於 2008-6-10 22:50 發表 thanks! 頭先個dvbviewer無端端hang左, 開番之後竟然冇晒D settings....
alexn 當前離線
HD.JPG (199.61 KB)
下載次數:3
2008-6-10 23:47
PLETSZ 當前離線
初級會員
apychan 當前離線
中級會員
原帖由 PLETSZ 於 2008-6-11 01:04 發表 點解我用用下就會hang左,跟住就藍畫面,要reboot先得??
原帖由 apychan 於 2008-6-11 01:17 發表 nvidia 3d設定唔可以自己set 要選擇"由3d應用程式決定" ^^^ 我係咁做就冇事
catsuen 當前離線