請問dvbviewer有冇得backup configuration?

TOP

原帖由 TeraBytes 於 2008-6-10 22:40 發表
請問dvbviewer有冇得backup configuration?

setup.xml

TOP

原帖由 小金井 於 2008-6-10 10:45 PM 發表

setup.xml


thanks!
頭先個dvbviewer無端端hang左, 開番之後竟然冇晒D settings....

TOP

原帖由 TeraBytes 於 2008-6-10 22:50 發表


thanks!
頭先個dvbviewer無端端hang左, 開番之後竟然冇晒D settings....


只 backup setup.xml 唔夠的
最好 backup 全個 Data Folder

i.e.
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\CMUV\DVBViewer

TOP

我已經跟住 set 硬解, 但點個 CPU usage 仲咁高嘅 ......

HD.JPG (199.61 KB)

HD.JPG

TOP

點解我用用下就會hang左,跟住就藍畫面,要reboot先得??

TOP

原帖由 PLETSZ 於 2008-6-11 01:04 發表
點解我用用下就會hang左,跟住就藍畫面,要reboot先得??

nvidia 3d設定唔可以自己set
要選擇"由3d應用程式決定"
^^^
我係咁做就冇事

TOP

原帖由 apychan 於 2008-6-11 01:17 發表

nvidia 3d設定唔可以自己set
要選擇"由3d應用程式決定"
^^^
我係咁做就冇事

我係用ati呀~~
anyway,thanks~~

TOP

回復 848# 的帖子

如果用ati我試過8.2>8.5都係得8.2好仲要唔好set個圖像好D滑D一set就仆街現用hd3650(512)cpu2%>7%
dvb係3940希望可以幫到你因為我之前用x800cpu89%
hd2600有時得有時綠格到hd3650先冇事

TOP

如果有C兄可以詳細set搖控就好因有時用kb唔係好方便

TOP