yyug2001 當前離線
中級會員
TOP
czczczczcz 當前離線
原帖由 hklam 於 2008-6-9 23:53 發表 錄同睇的 delay 值有分別 要再 set 過
smsmsmu 當前離線
初級會員
原帖由 hklam 於 2008-6-10 03:28 發表 你住邊 ? 唔係收慈雲山的話 係正常的
hklam 當前離線
Moderator
原帖由 czczczczcz 於 2008-6-10 09:19 發表 睇 我知係邊度set..... 但係 錄 既係邊度set ????
原帖由 hklam 於 2008-6-10 15:13 發表 同一個位 set
原帖由 czczczczcz 於 2008-6-10 16:48 發表 有啲唔明, 我錄完左個節目, 用DVBViewer播, 係咩地方可以set個字幕慢番, 可以教我set 一set 嘛 .......thx~~~~
KZ4977 當前離線
進階會員
原帖由 hklam 於 2008-6-10 04:55 PM 發表 你平時 set 開 delay 200,到你睇播果陣,咪 set delay 1000 之類
minix 當前離線