如果PowerDVD用LG DVD writer送o既OEM version 做唔做到硬解?

[ 本帖最後由 yyug2001 於 2008-6-10 07:24 編輯 ]

TOP

回復 828# 的帖子

原帖由 hklam 於 2008-6-9 23:53 發表


錄同睇的 delay 值有分別
要再 set 過



睇 我知係邊度set.....

但係 錄 既係邊度set ????

[ 本帖最後由 czczczczcz 於 2008-6-10 09:27 編輯 ]

TOP

原帖由 hklam 於 2008-6-10 03:28 發表


你住邊 ?
唔係收慈雲山的話
係正常的

Shatin

TOP

原帖由 czczczczcz 於 2008-6-10 09:19 發表



睇 我知係邊度set.....

但係 錄 既係邊度set ????


同一個位 set

TOP

原帖由 hklam 於 2008-6-10 15:13 發表


同一個位 set


有啲唔明, 我錄完左個節目, 用DVBViewer播, 係咩地方可以set個字幕慢番, 可以教我set 一set 嘛 .......thx~~~~

TOP

原帖由 czczczczcz 於 2008-6-10 16:48 發表


有啲唔明, 我錄完左個節目, 用DVBViewer播, 係咩地方可以set個字幕慢番, 可以教我set 一set 嘛 .......thx~~~~


你平時 set 開 delay 200,到你睇播果陣,咪 set delay 1000 之類

TOP

原帖由 hklam 於 2008-6-10 04:55 PM 發表


你平時 set 開 delay 200,到你睇播果陣,咪 set delay 1000 之類

我錄完剪完之後大約要 delay 2,000,不妨參考。

TOP

回復 837# 的帖子

我明啦.....等我試試 .... THX~~~~

TOP

我住沙田用dvbviewer search唔到atv
help

TOP

回復 831# 的帖子

好似要 PowerDVD Ultra version 先得.

TOP