我想問下我DOWNLOAD左 recording service.
我SET左個time去rec.

我見夠鐘佢唔會開個dvbviewer黎rec野.
右下角個logo會變左紅色....我諗佢係rec緊野啦.
但係我又見唔到個FILE......

我想問下點用架個SERVICE.

用緊1.4.1.15

[ 本帖最後由 chung0816 於 2008-6-9 22:36 編輯 ]

TOP

解決了

TOP

原帖由 chung0816 於 2008-6-9 22:34 發表
我想問下我DOWNLOAD左 recording service.
我SET左個time去rec.

我見夠鐘佢唔會開個dvbviewer黎rec野.
右下角個logo會變左紅色....我諗佢係rec緊野啦.
但係我又見唔到個FILE......

我想問下點用架個SERVICE.



用緊1.4.1.15


係錄緊
你要望下set左去邊個folder.......
我岩岩用完, 見到的

TOP

原帖由 apychan 於 2008-6-9 22:37 發表
解決了


最終點解決 ?

TOP

我用緊3.9.4.0.......有啲野想問問大家

我錄完左野之後, 再播番個陣, 發覺啲字幕快左啲出現,
我想問問大家有無同樣問題 ??
同埋有無方法可以SET番 ??

TOP

原帖由 OpenGL 於 2008-6-9 22:57 發表


係錄緊
你要望下set左去邊個folder.......
我岩岩用完, 見到的


問題解決....
完來要轉一轉條PATH就OK......頂~

同埋唔SUPPORT network drive.

[ 本帖最後由 chung0816 於 2008-6-9 23:22 編輯 ]

TOP

原帖由 hklam 於 2008-6-9 23:02 發表


最終點解決 ?

nvidia 3d設定唔可以自己set
要選擇"由3d應用程式決定"

TOP

原帖由 czczczczcz 於 2008-6-9 23:07 發表
我用緊3.9.4.0.......有啲野想問問大家

我錄完左野之後, 再播番個陣, 發覺啲字幕快左啲出現,
我想問問大家有無同樣問題 ??
同埋有無方法可以SET番 ??


錄同睇的 delay 值有分別
要再 set 過

TOP

我用dvbviewer淨係search到tvb個3個台,其他都search唔到
點算

TOP

原帖由 smsmsmu 於 2008-6-10 02:21 發表
我用dvbviewer淨係search到tvb個3個台,其他都search唔到
點算


你住邊 ?
唔係收慈雲山的話
係正常的

TOP