chung0816 當前離線
中級會員
TOP
apychan 當前離線
OpenGL 當前離線
特級會員
原帖由 chung0816 於 2008-6-9 22:34 發表 我想問下我DOWNLOAD左 recording service. 我SET左個time去rec. 我見夠鐘佢唔會開個dvbviewer黎rec野. 右下角個logo會變左紅色....我諗佢係rec緊野啦. 但係我又見唔到個FILE...... 我想問下點用架個SERVICE. 用緊1.4.1.15
hklam 當前離線
Moderator
原帖由 apychan 於 2008-6-9 22:37 發表 解決了
czczczczcz 當前離線
原帖由 OpenGL 於 2008-6-9 22:57 發表 係錄緊 你要望下set左去邊個folder....... 我岩岩用完, 見到的
原帖由 hklam 於 2008-6-9 23:02 發表 最終點解決 ?
原帖由 czczczczcz 於 2008-6-9 23:07 發表 我用緊3.9.4.0.......有啲野想問問大家 我錄完左野之後, 再播番個陣, 發覺啲字幕快左啲出現, 我想問問大家有無同樣問題 ?? 同埋有無方法可以SET番 ??
smsmsmu 當前離線
初級會員
原帖由 smsmsmu 於 2008-6-10 02:21 發表 我用dvbviewer淨係search到tvb個3個台,其他都search唔到 點算