用 3.9.4.0 有問題的人
試下剷走 3.9.2.0 的遺留物先再裝

到 regedit 刪除 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\CM&V] 的所有 key
再刪除以下 folder:
C:\Program Files\DVBViewer
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\CMUV\DVBViewer
然後重新安裝

尤其用過開心版,一定要咁做

TOP

I am using ASUS U3100, my PC always blue screen and restart automatically. It is same on Totalmedia and DVBviewer.

My PC is Pentium D 830, Vista SP1, 8600GT with powerdvd hardware decoding. Even i use XP SP3 it is also but not frequent.

Is it the USB tuner problem?

TOP

原帖由 hklam 於 2008-6-8 00:47 發表
用 3.9.4.0 有問題的人
試下剷走 3.9.2.0 的遺留物先再裝

到 regedit 刪除 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\CM&V] 的所有 key
再刪除以下 folder:
C:\Program Files\DVBViewer
C:\Documents and Settings\All Users\ ...



我第一次用同買jar...
會唔會關我用arcsoft果個decoder問題?

TOP

剛剛出左 Direct X - 2008年6月版
大家可以試下 update 睇下有冇改善穩定性
畢竟硬解係要行 Direct X

http://forum.hkepc.com/viewthread.php?tid=998216

TOP

3.9.2係咪做唔到畫中畫

多台同錄都做到
但就係整唔到畫中畫

原來要加plugin先得

[ 本帖最後由 op3 於 2008-6-8 02:20 編輯 ]

TOP

原帖由 op3 於 2008-6-8 02:10 發表
3.9.2係咪做唔到畫中畫

多台同錄都做到
但就係整唔到畫中畫

原來要加plugin先得


3.9.3.x beta 先加入返 H.264 PiP,同修正部份 PiP 問題

TOP

有冇人可以幫忙買 ??

TOP

昨晚錄魔幻王國,以TS格式錄埋subtitle 及all audiotracks,用DVBVIEWER睇返轉唔到英文字幕,係咪因為我冇錄到英文字幕呢?淨係出到中文。想FAST FORWARD到某一段時,會有聲冇畫面,唔知點可以咁咩制出返個畫面,唯有熄左個PROGRAM再開,試幾次都係咁。用MEDIA PLAYER CLASSIC播,真係轉唔到字幕(開唔到中文字幕)同英文AUDIO TRACK。最後用DL TS-PLAYER黎播,DOUBLE CLICK 853可以轉英文AUDIO,但都係轉唔到英文字幕,可能我真係冇錄到英文啦(可唔可以教下我)。最後想問就係TS MPEG唔係以H.264編碼咩,點解用DVBVIEWER黎播段片就可以用到硬解,用TS PLAYER唔得,MEDIA PLAYER CLASSIS都唔得(但SETTING入面已經加入左CYBERLINK H.264/AVC DECORDER(PDVD8)做EXTERNAL FILTER了)

cap1.JPG (42.72 KB)

cap1.JPG

TOP

回復 791# 的帖子

得咗啦!唔該哂!

TOP

原帖由 hklam 於 2008-6-8 00:47 發表
用 3.9.4.0 有問題的人
試下剷走 3.9.2.0 的遺留物先再裝

到 regedit 刪除 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\CM&V] 的所有 key
再刪除以下 folder:
C:\Program Files\DVBViewer
C:\Documents and Settings\All Users\ ...



得咗啦!唔該哂!

TOP