本帖最後由 steveha 於 2018-6-9 20:46 編輯
S9xx行lib錄電視唔係好穩定

不過夠慳電
kofz 發表於 2018-6-7 01:39


這隻Meecool KIII pro喺用12v input, 有別其他用5v嘅S9xx, 電好夠力水, 我拖支神棒加隻2TB細Harddisk都仲好stable. 我試過用Odroid C2 同 X96 加了神棒後都推唔到2TB細Harddisk. 最後我連支神棒都裝入了剖KIII pro. 完全一體化.

USB-TV.jpg

TOP

跟住就去network interface...edit下個lan做dhcp client...
記X得按save 唔係又重頭黎過
octopus 發表於 2018-6-6 23:38


請問如何設為dhcp client?? 我的是tplink , dhcp服務器裡, 是開/關/自動嗎??? 若開, 用不用設置DNS那些???

TOP

本帖最後由 爆seed 於 2018-6-9 21:46 編輯
講返先...wifi之前記得....記得...唔好插路由器 唔係又要蚊usb架啦
octopus 發表於 2018-6-6 23:39


請問不插路由器的意思是把路由器電源斷了嗎??? 就是在關閉路由器的情況下開啟DTMP???
連接DTMP 192.168.10.1???

TOP

升級chip點先有??要點改?
正宗球迷 發表於 2018-6-9 19:46


    聯絡賣家

寄比佢

運費自付

via HKEPC IR Pro 3.0.0 - Android(2.2.0)

TOP

回覆 784# 爆seed


    你買既係wifi版  本來都唔洗插lan線已經可以獨立運作

    預設左係有router功能 你再插落去自己隻tplink到 只會出事...

tplink 通常係192.168.0.1(開了dhcp)..........
wifi版係192.168.10.1(開了dhcp)  所以你要先連接 wifi ssid-Rqd Station  連接成功再到192.168.10.1 改返關閉 dhcp ... 儲存後蚊usb...重開機....又或者去system 到 禁reboot...之後再插lan線 咁就可以用返tplink比部機既ip...如 http://192.168.0.50:9981

TOP

這隻Meecool KIII pro喺用12v input, 有別其他用5v嘅S9xx, 電好夠力水, 我拖支神棒加隻2TB細Harddisk都仲 ...
steveha 發表於 2018-6-9 20:20


咁岩你呢隻有埋兩個天線頭,比番神棒放入去,又夠位成件塞入去.

TOP

回覆 781# 正宗球迷

聯絡賣家,如果你識,自己焊都得,可以寄chip 給你.

TOP

回覆 782# steveha

想問下如果用呢隻盒,Android入面可唔可睇tv, record tv同stream tv?同埋你而家係咪已經改到雙tuner? 一個盒做矖好吸引謝謝

TOP

本帖最後由 kofz 於 2018-6-10 23:44 編輯
回覆  steveha

想問下如果用呢隻盒,Android入面可唔可睇tv, record tv同stream tv?同埋你而家係咪已經改 ...
hisashix 發表於 2018-6-10 10:42


    如果你用 android+神棒

可以睇直播

直接錄就真係未試過(android app唔知有冇錄影功能)

如果 android box係 s905/s912

可以刷  LibreELEC (類似 kodi os)

裝左 driver 就支援神棒

裝埋 tvheadend 就可以開 streaming server

睇直播就用返 kodi 就冇問題

另行如果想一部搞掂晒

我建議 x86 nuc

空間多 d

可以內置最少雙 tuner + hdd

via HKEPC IR Pro 3.0.0 - Android(2.2.0)

TOP

本帖最後由 steveha 於 2018-6-12 01:15 編輯
回覆  steveha

想問下如果用呢隻盒,Android入面可唔可睇tv, record tv同stream tv?同埋你而家係咪已經改 ...
hisashix 發表於 2018-6-10 10:42



我試過Android support of 神棒仲未好得. 還有要用兩支神棒先至有dual channels.

想要睇到tv, record tv同stream tv又要multi-channels, 另外可以選用J3455/J4205 + TBS6514來行LibreELEC 8.2. 我用過都好stable.

see this http://cvh.libreelec.tv/

這個custom LibreELEC build 可以support 好多種dvb cards.  

話時話現在都好少可record TV, 所以S912+神棒對我以經夠晒用. 細細部又唔食電, 開足24x7都冇問題.

TOP