HT8280 當前離線
Inactive Member
進階會員
原帖由 ivan920 於 2008-6-7 22:38 發表 有冇得睇模擬台
TOP
OpenGL 當前離線
特級會員
ycchan0906 當前離線
中級會員
hklam 當前離線
Moderator
原帖由 ycchan0906 於 2008-6-7 23:12 發表 想問下,cap左d 圖會放左去邊架? thanks
原帖由 hklam 於 2008-6-7 23:14 發表 錄 video 的 folder
Clipboard01.jpg (229.39 KB)
下載次數:2
2008-6-7 23:24
frankiepoon 當前離線
原帖由 ycchan0906 於 2008-6-7 23:20 發表 唔見有>
原帖由 OpenGL 於 2008-6-7 23:23 發表 不過又有個問題 點解我set唔到screen shoot ps;個software係咪只可以一部機用
小子 當前離線
Banned
原帖由 frankiepoon 於 2008-6-7 23:24 發表 set番檔名唔好跟EPG命名就得