victor2215 當前離線
初級會員
TOP
hklam 當前離線
Moderator
原帖由 frankiepoon 於 2008-6-7 19:47 發表 關於Cap圖問題,舊版cap圖冇亂碼,新版cap圖有亂碼係咪既有問題? (雖然我知解決方法係唔用EPG做名) 3.9.2.0 681517 3.9.4.0 681518
shumshum 當前離線
進階會員
dickycws 當前離線
frankiepoon 當前離線
原帖由 shumshum 於 2008-6-7 20:24 發表 請問有冇人知道3.9.4.0版邊度有得下載?(肥皂版)
小金井 當前離線
op3 當前離線
中級會員
原帖由 hklam 於 2008-6-7 20:09 發表 我用 3.9.2.0 cap 唔到圖 (因為亂碼) 所以一直只有 3.9.4.0 的情況
HT8280 當前離線
Inactive Member
原帖由 op3 於 2008-6-7 21:39 發表 字幕亂碼?
ivan920 當前離線