好詳細既教學

TOP

原帖由 frankiepoon 於 2008-6-7 19:47 發表
關於Cap圖問題,舊版cap圖冇亂碼,新版cap圖有亂碼係咪既有問題?
(雖然我知解決方法係唔用EPG做名)

3.9.2.0
681517

3.9.4.0
681518


我用 3.9.2.0 cap 唔到圖 (因為亂碼)
所以一直只有 3.9.4.0 的情況

TOP

請問有冇人知道3.9.4.0版邊度有得下載?(肥皂版)

TOP

我 upgrade 咗去3.9.4.0, 但係成日hang 機, 用3.9.2.0 就冇事,有冇brother試過有同樣情况呢?

TOP

原帖由 shumshum 於 2008-6-7 20:24 發表
請問有冇人知道3.9.4.0版邊度有得下載?(肥皂版)

5月30日先出,邊有咁快

TOP

原帖由 shumshum 於 2008-6-7 20:24 發表
請問有冇人知道3.9.4.0版邊度有得下載?(肥皂版)

百幾蚊, 買得起隻手指就買埋個DVBViewer啦
再唔係用跟機S/W唔得咩

TOP

原帖由 hklam 於 2008-6-7 20:09 發表


我用 3.9.2.0 cap 唔到圖 (因為亂碼)
所以一直只有 3.9.4.0 的情況

字幕亂碼?

[ 本帖最後由 op3 於 2008-6-7 21:42 編輯 ]

TOP

原帖由 op3 於 2008-6-7 21:39 發表

字幕亂碼?

檔名亂碼

TOP

係咪得3.9.4先可以畫中畫多台錄影

TOP

有冇得睇模擬台

TOP