原帖由 x3402 於 2008-6-7 12:32 發表
2 days la no email~~~

建議你另send email去問問, 人手始終有可能漏

TOP

原帖由 shumshum 於 2008-6-7 12:30 發表
請問一下,點解我用DVB VIEWER呢....用FULL SCREEN時個字幕顯示得咁怪...?THX~~



仲有呢....啲字幕睇睇吓自己會DELAY咗咁嘅..?

有陣時睇睇吓想轉台仲搵唔到HARDWARE...要重開DVB先得...(但明明仲睇到電視...)

字幕不會無故DELAY, 係咪訊號收得唔好

至於字幕字型問題, 作者話係Vista是正常的
想Tune返靚佢可以試試參考頂樓調校下OSD參數

TOP

收到e-mail

TOP

原帖由 frankiepoon 於 2008-6-7 15:44 發表
收到e-mail


我以為你一早買左添

TOP

原帖由 frankiepoon 於 2008-6-7 15:44 發表
收到e-mail


芬奇兄都買左

TOP

原帖由 hklam 於 2008-6-7 16:02 發表


我以為你一早買左添

就係等佢出支援中文EPG既正式版

TOP

原帖由 小金井 於 2008-6-7 14:47 發表

建議你另send email去問問, 人手始終有可能漏

paypal 有收據架麻....附上資料send email去問好
可能近排太多人買

TOP

我想問買左既話, 佢更新version我有冇得更新?_?
跟version定係時期咁買?_?

同埋唔明咩係overlay, 冇得cap 圖?_?

同埋mygica個remote仲用唔用到??

[ 本帖最後由 Nicolae 於 2008-6-7 18:15 編輯 ]

TOP

原帖由 Nicolae 於 2008-6-7 18:13 發表
我想問買左既話, 佢更新version我有冇得更新?_?
跟version定係時期咁買?_?

同埋唔明咩係overlay, 冇得cap 圖?_?

永久免費更新

TOP

關於Cap圖問題,舊版cap圖冇亂碼,新版cap圖有亂碼係咪既有問題?
(雖然我知解決方法係唔用EPG做名)

3.9.2.0
dvb_old.jpg

3.9.4.0
dvb_new.jpg

TOP