原帖由 x3402 於 2008-6-7 04:56 發表
i buy it but need wait how many days??
long time no send me password~~

你幾時買?
我買個陣1小時內就有
除非你撞正non-office hour

TOP

原帖由 x3402 於 2008-6-7 04:56 發表
i buy it but need wait how many days??
long time no send me password~~

我地快佢幾個鐘
可能訓緊覺JE

TOP

請問一下,點解我用DVB VIEWER呢....用FULL SCREEN時個字幕顯示得咁怪...?THX~~



仲有呢....啲字幕睇睇吓自己會DELAY咗咁嘅..?

有陣時睇睇吓想轉台仲搵唔到HARDWARE...要重開DVB先得...(但明明仲睇到電視...)

[ 本帖最後由 shumshum 於 2008-6-7 12:41 編輯 ]

dtv2.jpg (97.43 KB)

唔用FULL SCREEN好正常

dtv2.jpg

dtv.jpg (72.35 KB)

用咗FULL SCREEN就好怪...

dtv.jpg

TOP

2 days la no email~~~

TOP

如果各位大大用非原裝正版而又跟足樓主方法都有問題的話!

請支持正版,好多問題都可以簡單解決!

本人昨日6點order, 6:10收到user name password,睇左成晚都無問題出現!!!!!!!

謝謝樓主推介這軟件~

TOP

原帖由 chung0816 於 2008-6-7 13:11 發表
如果各位大大用非原裝正版而又跟足樓主方法都有問題的話!

請支持正版,好多問題都可以簡單解決!

本人昨日6點order, 6:10收到user name password,睇左成晚都無問題出現!!!!!!!

謝謝樓主推介這軟件~




我用左兩個月,呢$151蚊我覺得好值得洗,穩定過TM.3.5好多,話時話,Totalmedia咁耐都唔出新版,都唔知係咪放棄左有關市場。

TOP

原帖由 rickycheng78 於 2008-6-7 08:15 發表

你幾時買?
我買個陣1小時內就有
除非你撞正non-office hour


我買果陣用Paypal過完數,唔夠兩分鐘就有,當時我仲懷疑係system auto send出黎。

TOP

香港時間 6AM - 3PM (GMT22 - 07) 無人辦公

TOP

3.9.4.0正式版出左,即刻買
等e-mail

TOP

原帖由 EOS5 於 2008-6-7 01:35 PM 發表


我買果陣用Paypal過完數,唔夠兩分鐘就有,當時我仲懷疑係system auto send出黎。


我係paypal買完,隔幾分鐘一開outlook check email就有reply,真係超快....

TOP