sk2k 當前離線
進階會員
原帖由 ykwokh 於 2008-6-6 09:05 發表 email左比作者.... 因為之前server死左,我擺左個setup.exe上rs share比人 佢話所以block左我個ac 但佢又知果個係我黎既 anyway... 而家unblock返我了
TOP
hklam 當前離線
Moderator
原帖由 chung0816 於 2008-6-6 08:46 發表 字幕點解SET黎SET去都唔岩GA?
chung0816 當前離線
中級會員
原帖由 hklam 於 2008-6-6 16:10 發表 點樣唔岩法 ?
原帖由 chung0816 於 2008-6-6 17:56 發表 慢好多出....試過set200又唔得...1000又唔得.
alexn 當前離線
tigerlau 當前離線
原帖由 alexn 於 2008-6-6 22:51 發表 試極都入吾到 http://www.dvbviewer.com .........
原帖由 chung0816 於 2008-6-7 01:27 發表 play字幕果到搞掂左.... 原來真係要用....正版. 哈哈.... 但第二個問題...點解我click左subtile 同all track 我係可以rec晒二條track 但無字幕ga? 明白了...要用番dvbviewer睇先得.. thx a~
原帖由 hklam 於 2008-6-7 01:47 發表 完全畀你 fake 左
x3402 當前離線