高登天后 當前離線
Pretty Girl
進階會員
你住有天台既物業??可以咁易收到咁多台. 正宗球迷 發表於 2018-6-3 19:30
TOP
我淨係知珠海可以收齊大陸+香港+澳門dtmb 香港邊道收到我真係唔知? 我估大嶼山/屯門先可能收到 ... kofz 發表於 2018-6-3 20:08
kofz 當前在線
特級會員
回覆 kofz 我明... 我只想知道我有無Set錯scan部份.... hkitsewh 發表於 2018-6-3 20:12
我香港屋企淨係收到本地+大陸台,澳門係深圳收嘅,淨係收到690,信號唔強,有少少餘量,然後串翻嚟睇TDM ... 高登天后 發表於 2018-6-3 20:23
正宗球迷 當前離線
冇,係露台收,住得高﹑向發射站方向冇阻擋,就可以收到好多台 高登天后 發表於 2018-6-3 20:19
我得個窗台,港島西望到九龍西個邊,唔知得唔得. 用邊隻天線? 見你講到話門限低易收台,呢下想玩下. ... 正宗球迷 發表於 2018-6-3 21:14
無阻擋應該冇問題,我用呢隻天線收,要隊出窗外,窗外冇地方固定,或者你所住嘅大廈唔俾外物伸出窗外就冇 ... 高登天后 發表於 2018-6-3 21:25
hkitsewh 當前離線
octopus 當前離線
中級會員
公共天線... 收得九個台... 連81都收唔到... 有無人可以分享Wifi版設定... 謝謝... ... hkitsewh 發表於 2018-6-3 20:02
VATSHU 當前離線