回復  真衰鬼


    係吾係dual core pc?
monsterb 發表於 2013-11-1 16:19

四核

TOP

又有新bug 啦!
開totalmedia有時電視畫面會花,聲收唔清。
要re-open program 才搞定。
...
真衰鬼 發表於 2013/11/1 13:49


我用 DVBViewer 偶爾都有這問題,通常轉一轉去其它頻率的台再轉回原來的台就回復正常,不用關閉再重開個 Porgram。

eg. 本來一開出來的 81 台是花畫面,轉一轉去 85 再轉回去 81 台就能回復正常。但 81→11→81 同頻率的台轉來轉去就只會繼續花畫面。

TOP

我用 DVBViewer 偶爾都有這問題,通常轉一轉去其它頻率的台再轉回原來的台就回復正常,不用關閉再重開個  ...
C_Law 發表於 2013-11-1 16:46

冇辦法,Mygica獨市生意

TOP

依幾日都一樣,每次開機後檢查,windows都認到張卡。
估計windows update中的某些patch搞定了張卡既drive ...
真衰鬼 發表於 2013-10-19 16:46

個bug又出現番了,莫非是光棍節?!

TOP

個bug又出現番了,莫非是光棍節?!
真衰鬼 發表於 2013-11-11 13:20


今次要off 火牛reboot

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 hermanho 於 2013-11-12 19:02 編輯

我一直用緊無hang, reboot消失既問題, 唔通driver version有分別??
09年買既...  我一直只用dvbviewer pro

2013-11-12_18-59-33.jpg 2013-11-12_18-59-23.jpg

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我一直用緊無hang, reboot消失既問題, 唔通driver version有分別??
09年買既...  我一直只用dvbviewer pro
...
hermanho 發表於 2013-11-12 19:01

今日用win 7 x86 reboot,結果也沒有發現張卡。
後來又要off 火牛,張卡才再現。諗住可能是hardware壞了,想攞去整。
點知因故又reboot,但reboot後張卡又再出現了,張卡光棍節玩野?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP