真衰鬼 當前離線
進階會員
回復 真衰鬼 係吾係dual core pc? monsterb 發表於 2013-11-1 16:19
TOP
C_Law 當前離線
又有新bug 啦! 開totalmedia有時電視畫面會花,聲收唔清。 要re-open program 才搞定。 ... 真衰鬼 發表於 2013/11/1 13:49
我用 DVBViewer 偶爾都有這問題,通常轉一轉去其它頻率的台再轉回原來的台就回復正常,不用關閉再重開個 ... C_Law 發表於 2013-11-1 16:46
依幾日都一樣,每次開機後檢查,windows都認到張卡。 估計windows update中的某些patch搞定了張卡既drive ... 真衰鬼 發表於 2013-10-19 16:46
個bug又出現番了,莫非是光棍節?! 真衰鬼 發表於 2013-11-11 13:20
toylet 當前離線
Mr. Man-wai CHANG (張記)
Banned
hermanho 當前離線
IT Dog
我一直用緊無hang, reboot消失既問題, 唔通driver version有分別?? 09年買既... 我一直只用dvbviewer pro ... hermanho 發表於 2013-11-12 19:01