提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 yungkk 於 2008-5-31 00:48 發表

但唔係一樣架咩....

絕對唔係

TOP

原帖由 hklam 於 2008-5-31 00:00 發表


係圖像黎

oh........
冇得改
我覺得d字好核突

TOP

我唔係好明個訊號強弱個顯示

綠色係強訊號 > 黃色 > 紅色

咁53%綠色係唔係仲係未收爆? 因為我用細天線(mgyica d268A) 收極都係50-53%綠色 都好順下

我想今日去ssp 買個高田再加強接收 因為依加呢個訊號強度睇一個鐘都有兩至三次停幾分鐘

CAQ64HI6.jpg (139.55 KB)

CAQ64HI6.jpg

TOP

原帖由 hklam 於 2008-5-30 19:34 發表


#1 講左可用 CoreAVC


Thx, 眼大睇過龍添............

TOP

我用 Mix USB 手指 + DVBviewer 正版,本來用得好好地。見裝得太多plugins,鏟晒再重裝。點知DVBviewer 找唔到我個usb device。我裝翻跟手指個BlazeDTV 係冇問題,睇到野。唔知有冇人知點解?

TOP

Could DVBViewer be running in Vista 64bit ?

TOP

原帖由 joe1319 於 2008-5-31 17:34 發表
Could DVBViewer be running in Vista 64bit ?


官方話可以

TOP

原帖由 yungkk 於 2008-5-31 00:48 發表

但唔係一樣架咩....

如果正版都係咁,您會唔會比百五蚊先,個個買左都無事,爬文喇本帖開頭有講.

TOP

DVBViewer 可以用 LCN 選台嗎??

TOP