原帖由 dickxdv 於 2008-5-28 20:40 發表
我想問, 如果買左, 幾耐到先收到正式的LICENCE KEY 同可以入MEMBER ZONE 下載軟件及其他PLUGIN


幾分鐘至 24hr 不等
多數 1hr 以內

TOP

如果我買左DVBViewer我可唔可以2部機用同一個LICENCE KEY ?
如果可以會有咩問題呢?

TOP

原帖由 HT8280 於 2008-5-28 20:29 發表

呢樣我預左~
點都要比翻d commission 架啦~
add 我 MSN 傾呀(我info 有我MSN.... )


dvbviewer login 跟 paypal a/c email  架 bor...

TOP

原帖由 sk2k 於 2008-5-29 02:04 發表


dvbviewer login 跟 paypal a/c email  架 bor...

係?!....咁有咩問題?

TOP

原帖由 sk2k 於 2008-5-29 02:04 發表


dvbviewer login 跟 paypal a/c email  架 bor...

只係顯示擁有人會顯示email a/c者

TOP

DVBViewer Recording Service
呢個程式點用
打唔到頻道既~

TOP

剛比左錢,入左members area, 但係發覺 3.9.3.26 beta 已經冇左。得番3.2.9.0。死喇,EPG d 中文問題點解決呀?
唔知有冇其他地方可以download 番個 patch ?

TOP

原帖由 hello012 於 2008-5-29 15:00 發表
剛比左錢,入左members area, 但係發覺 3.9.3.26 beta 已經冇左。得番3.2.9.0。死喇,EPG d 中文問題點解決呀?
唔知有冇其他地方可以download 番個 patch ?

官方話呢2日就有新的正式版了, 樂觀的話應該今晚搞掂, 耐心等待下

TOP

有冇人知點解hibernate mode 後開dvbviewer 會冇反應

TOP

原帖由 小金井 於 2008-5-29 15:04 發表

官方話呢2日就有新的正式版了, 樂觀的話應該今晚搞掂, 耐心等待下

冇計喇。不過我覺得應該出左新版先鏟個beta會好d。

TOP