以前商台利用自己發射站攪過Call台,服務唔差

TOP

我之前住嗰度係08年數碼開播後都未整好個接收
搞到我要自己響露台度整支天線收信號 ...
pakchi70 發表於 2013-11-18 22:02



    我住的地方比較獨特,自製天線都收唔到

TOP

我之前住嗰度係08年數碼開播後都未整好個接收
搞到我要自己響露台度整支天線收信號 ...
pakchi70 發表於 2013-11-18 22:02

數碼電視是2007年12月31日開台,但好人多在2008年年尾才看到,足足"協調"了一年。

TOP

深水埗公屋天線全部收到

TOP

我住的地方比較獨特,自製天線都收唔到
某人兄 發表於 2013-11-18 22:34


新聞稿說年底有七個發射站落成,你可能要等到 12 月底。

TOP

唔知港島北有未?

TOP

唔知港島北有未?
ivansze 發表於 2013-11-20 11:39


港島北就是慈雲山,一早就有啦 !

TOP

回復 48# PK5354

唔該晒! 師兄. 今晚試search下先

TOP

今晚返去試下再搜下台

TOP

係咪改左d咩, 點解個畫面爆格爆到爛晒
同埋RTHK 32已經開始做立法會直播

TOP