comm 當前離線
進階會員
TOP
某人兄 當前離線
我之前住嗰度係08年數碼開播後都未整好個接收 搞到我要自己響露台度整支天線收信號 ... pakchi70 發表於 2013-11-18 22:02
PK5354 當前離線
中級會員
征木天地 當前離線
我住的地方比較獨特,自製天線都收唔到 某人兄 發表於 2013-11-18 22:34
ivansze 當前離線
唔知港島北有未? ivansze 發表於 2013-11-20 11:39
ppkkfg 當前離線
benleung 當前離線