你用咩平板?Cap張圖嚟睇睇有幾清?
buynaka 發表於 2016-7-21 15:05



    我都用 IPAD AIR 睇過, 10寸畫質 OK, 但 FPS 唔夠. 結果 CLOSE 左.
唯一會睇, 佢 D 台劇, 有D我 B 唔到. 佢又好過 RMVB.
但之前睇時. 佢連字幕都冇. 結果又係要 CLOSE.
而家個戶口過左期, 都唔知有冇進步了.

TOP

平板一樣有硬解,看粒cpu,我開在
SegaFan 發表於 2016-7-21 14:57



    你都幾好笑.... IPAD 硬解有得開唔開架咩?!.... 你估仲係七八年既NB, 硬解要自己開架咩....
呢個年頭仲問人有無開硬解, 好笑好笑..

TOP

唔好意思,我真係看不到有起格,是不是你有網絡問題?
SegaFan 發表於 2016-7-21 14:10



    HOME WIFI 仲問係咪network 問題. 正如有CHING 所言. 睇唔出起格咪好囉..
俾咩你都無問題...

TOP

有個旅遊節目係 4K 好似
bobopig 發表於 2016-7-23 10:48



    有CHING 指有幾條片好似有4K

TOP

本帖最後由 davidleehk 於 2016-8-2 16:35 編輯

~delete~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 406# dee1994


    對不起,不好說太多。

TOP

奧運專區
800 ~807
IS READY

TOP

TOP

奧運專區
800 ~807
IS READY
hifi 發表於 2016-8-3 01:59


正,hkbn送呢個禮品算叫有返d用途,唔完全垃圾得曬.....雖然得十幾日價值

TOP