網上查過, 我的住址位置係接收範圍內, 而且好清楚咁列明街道/門號添.
在當初時, 或者根本沒想過會接收數碼電視會有問題,
事實上在我買了usb 手指時都看過三天係接收無問題,
第一天, 標清接收very good, 高清也當然無問題, 只因為
電腦cpu速度不夠, 只pentium 4 2.4G, 所以高清係很窒.
第二天, 就換了粒pentium 4 2.8E , 諗住超佢到3.4G來看,
因為網上有資料說3.4G係可以, 可惜粒u只可去到3.22G(底
板沒電壓可調較), 畫面速度可接受, 但可惜就是聲音不同步.
第三天, ezone資料說Total Media 3.5可以用顯示卡的硬解,
所以就用這方案, 嘩!原來真係掂架. 當晚, 其實係早上四時多了,
收看重播的韓劇(黃真伊), 簡真係完美畫面.
但到了下午睡醒了, 吃完下午茶回家就開電腦看電視, 初時係看
標清啦, 但都覺奇怪了, 點解畫面有時好睇vcd/dvd唔夠速咁起格仔!!!
好了到看[東張西望]時更不得了, 畫面不特窒得利害, 還常常停頓了,
至死機. 至今, 標清/高清當然接收不到, 訊號也沒有, 但係連普通訊號
也自第四天起也收得比前差很多, 亞視更時常沒訊號, 英文台更不要說了.
想問問同區朋友網友, 你們數碼電視接收如何???
賜教. |