咁有機會係隔離大廈機房拉線過黎你大廈
aarv 發表於 2023-6-24 22:44

我都覺得係,因為有時我會收到啲 CH32 深圳台,冇理由有線電視自己會頰這些非本地台給我架嘛。


via HKEPC Reader for Android

TOP

近排一到夜晚7點左右就開始接收差起晒格

TOP

本身天線訊號弱,延長入房後訊號更弱,所以房就算加了放大器都收唔到。
試試廳唔駁牆面板,把同軸線直駁 ...
Nightcatcat 發表於 2023-6-24 14:07


請問應該搵乜野師傅去整/識整?

TOP

建議你將電視較去手動搜台畫面,睇下35台訊號質量同強度係點樣,係信號唔夠?定係其他問題?

via HKEPC  ...
m92fshing 發表於 2023-6-24 14:55


呢2日連廳部電視都收唔到82-85台, 手動試過全部無質量同無強度

TOP

請問應該搵乜野師傅去整/識整?

hksuper911 發表於 2023-6-26 09:45

你可以先問鄰居、管理處有冇人投訴有類似訊號弱問題。
如果得你家有接收問題,但閣下又唔識/唔想 DIY 的話,就搵啲有賣魚骨天線嘅五金舖,叫老闆介紹師傅上門檢查啦

via HKEPC Reader for Android

TOP

呢2日連廳部電視都收唔到82-85台, 手動試過全部無質量同無強度
hksuper911 發表於 2023-6-26 09:48

如果你唔識攪,睇黎要搵師傅整

via HKEPC Reader for Android

TOP

你有無睇埋其他台用緊咩頻率?
不如你重新掃一次台,睇下可唔可以搵齊台

via HKEPC Reader for Android ...
m92fshing 發表於 2023-6-23 08:25



最後係叫屋苑維修師傅幫我轉返大廈天線算...
轉收星星版即刻乜事都無

btw, 固網版都係呢兩日先好返少少...

TOP

最後係叫屋苑維修師傅幫我轉返大廈天線算...
轉收星星版即刻乜事都無

btw, 固網版都係呢兩日先 ...
tonykee826 發表於 2023-6-28 17:03

Good

經固網傳送既Ch. 57(762MHz)踏正係5G頻道,所以盡量唔好收呢條頻

via HKEPC Reader for Android

TOP

Good  

經固網傳送既Ch. 57(762MHz)踏正係5G頻道,所以盡量唔好收呢條頻

via HKEPC Reader for ...
m92fshing 發表於 2023-6-28 17:34


好奇一問, 點解用大氣電波嘅5G會影響到用固網嘅Ch57

TOP

回復 39 #tonykee826

當年用 Ericsson 337 年代,當有人打電話入,附近個 CRT mon 畫面會跳添呀  

TOP