Nightcatcat 當前離線
進階會員
咁有機會係隔離大廈機房拉線過黎你大廈 aarv 發表於 2023-6-24 22:44
TOP
hkgordon 當前離線
中級會員
hksuper911 當前離線
本身天線訊號弱,延長入房後訊號更弱,所以房就算加了放大器都收唔到。 試試廳唔駁牆面板,把同軸線直駁 ... Nightcatcat 發表於 2023-6-24 14:07
建議你將電視較去手動搜台畫面,睇下35台訊號質量同強度係點樣,係信號唔夠?定係其他問題? via HKEPC ... m92fshing 發表於 2023-6-24 14:55
請問應該搵乜野師傅去整/識整? 謝 hksuper911 發表於 2023-6-26 09:45
m92fshing 當前離線
呢2日連廳部電視都收唔到82-85台, 手動試過全部無質量同無強度 hksuper911 發表於 2023-6-26 09:48
tonykee826 當前離線
初級會員
你有無睇埋其他台用緊咩頻率? 不如你重新掃一次台,睇下可唔可以搵齊台 via HKEPC Reader for Android ... m92fshing 發表於 2023-6-23 08:25
最後係叫屋苑維修師傅幫我轉返大廈天線算... 轉收星星版即刻乜事都無 btw, 固網版都係呢兩日先 ... tonykee826 發表於 2023-6-28 17:03
Good 經固網傳送既Ch. 57(762MHz)踏正係5G頻道,所以盡量唔好收呢條頻 via HKEPC Reader for ... m92fshing 發表於 2023-6-28 17:34