我咪用2.4米收到BSD囉, 只係唔識日文唔識欣賞, 暫時拆咗。
kennylam777 發表於 2012-2-23 07:19


kennylam777, 請問2.4m碟可否收哂110, 124 同128? 如果可以用110為主, 定124為主呢?

TOP

kennylam777, 請問2.4m碟可否收哂110, 124 同128?  如果可以用110為主, 定124為主呢? ...
studio2048 發表於 2012-2-28 22:40


梗係唔得啦, 弱到咁, 全部都要主收

TOP

kennylam777, 請問2.4m碟可否收哂110, 124 同128?  如果可以用110為主, 定124為主呢? ...
studio2048 發表於 2012-2-28 22:40



dicklui講得冇錯, 粒粒主收都講緊掹車邊, 仲要偏收爭14度既星就真係好有難度。

TOP

GX哂所有台110,124,128E,仲可以睇埋東京地上波
未必最好,聽講佢門限比較高

初玩衛星,唔好玩咁大 ...
think_center 發表於 2012-2-24 16:02



    如果一心上BS, 幾大就幾大啦梗係。

不過事前可以平平地買60cm加部免費機, 收ku band試下手勢先, 免費機平時唔用, 但調星就好有用

TOP

據說香港有人用1.8米射下百合花110
http://www.asiatvro.com/html/201202/Msg29321.htm
138 K寶的共享機都出左成年幾, 不過都幾貴同唔知有幾耐睇, 總之...吃螃蟹的人要有心理準備

TOP

嘩!DIY跳到去玩BS.................

TOP

本帖最後由 dicklui 於 2012-3-2 11:00 編輯
嘩!DIY跳到去玩BS.................
comm 發表於 2012-3-2 00:52


人總是貪心的。。。
我有天台的話,都想玩BS....

TOP

初學者勿貪心,BS器材又大又貴裝不成放在一邊晒地方.

TOP

據說香港有人用1.8米射下百合花110

138 K寶的共享機都出左成年幾, 不過都幾貴同唔知有幾耐睇, 總之...吃螃 ...
booleung 發表於 2012-3-2 00:23



樓機都睇左成年啦!!!

TOP

樓機都睇左成年啦!!!
aaaaabhk 發表於 2012-3-4 20:44


呢個響香港用真係驚比人拉

TOP