回復 30# 人中之龍

搵左好耐都搵唔到...可唔可以pm我..thx

TOP

我不會回答PM
各位勿send PM
自已Google一下就OK了

TOP

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP

乜你咁屎忽鬼架,教下人唔駛死呀嗎?人地就係搵唔到先至求你o者!
cm13232 發表於 2011-5-8 07:25 PM


請問我收左你錢嗎??
老馮一定要答你??
一日十幾廿個PM問野
咪好唔得閒??
仲有呢D野get到就get到
Get唔到都無計

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

乜你咁屎忽鬼架,教下人唔駛死呀嗎?人地就係搵唔到先至求你o者!
cm13232 發表於 2011-5-8 07:25 PM



    Google都懶,唔死都冇用.

TOP

乜你咁屎忽鬼架,教下人唔駛死呀嗎?人地就係搵唔到先至求你o者!
cm13232 發表於 2011-5-8 19:25



    就係禁屎忽鬼架, 就係禁怕死, 我求你唔好求我啦

TOP

Google都懶,唔死都冇用.
YANG 發表於 8-5-2011 22:57



    三十幾歲人, 可能未識用GOOGLE

TOP

TOP

我用緊 4.8 有冇CHING 知點解冇左plugin 既tab.....冇得開netsteam

TOP