原帖由 vita2009 於 2009-8-23 00:55 發表

暫時覺得OK啦, 係個remote反應比較慢!   
用左6個鐘, 未見有爆格等情況, 可能我屋企收得好, 3條channel品質/強度都有85%以上.
唔同channel轉台都好快, 1秒內都已經OK, 部機都唔算好熱, 比我隻TP-link router同 ...


好多謝你的報告。但我想問多樣野,
保養方面又點呢?有冇總代理?


[ 本帖最後由 nganwaihung 於 2009-8-23 11:06 編輯 ]

TOP

有一年保用, 個代理係Rich island International LTD.
http://www.richisland.hk
佢個網站都好原始, 我估都唔會有咩售後服務, 如Firmware.

TOP

原帖由 vita2009 於 2009-8-23 12:33 發表
有一年保用, 個代理係Rich island International LTD.
http://www.richisland.hk
佢個網站都好原始, 我估都唔會有咩售後服務, 如Firmware.


唔該哂!

TOP

我都打算用係crt!有冇用後圖呀xd

TOP

原帖由 天仔2003 於 2009-8-23 19:38 發表
我都打算用係crt!有冇用後圖呀xd


係呀, POST 張相睇睇可以ma  ?

TOP

is it really 1080p?

TOP

我得部Benq Q DC, 影得唔多好!

changhong10.jpg (112.7 KB)

changhong10.jpg

changhong11.jpg (105.39 KB)

changhong11.jpg

TOP

原帖由 vita2009 於 2009-8-24 11:39 AM 發表
我得部Benq Q DC, 影得唔多好!

個gui有繁體都算有d交代

TOP

are you sure the file format is .ts , or .trp

TOP

原帖由 普羅 於 2009-8-24 13:08 發表

個gui有繁體都算有d交代


係得繁體同英文, 冇簡體.
國內同胞應該唔多鐘意!

[ 本帖最後由 vita2009 於 2009-8-24 13:23 編輯 ]

TOP