nganwaihung 當前離線
初級會員
原帖由 vita2009 於 2009-8-23 00:55 發表 暫時覺得OK啦, 係個remote反應比較慢! 用左6個鐘, 未見有爆格等情況, 可能我屋企收得好, 3條channel品質/強度都有85%以上. 唔同channel轉台都好快, 1秒內都已經OK, 部機都唔算好熱, 比我隻TP-link router同 ...
TOP
vita2009 當前離線
進階會員
原帖由 vita2009 於 2009-8-23 12:33 發表 有一年保用, 個代理係Rich island International LTD. http://www.richisland.hk 佢個網站都好原始, 我估都唔會有咩售後服務, 如Firmware.
天仔2003 當前離線
中級會員
joeching 當前離線
46709394
原帖由 天仔2003 於 2009-8-23 19:38 發表 我都打算用係crt!有冇用後圖呀xd
BoredAtWork 當前離線
changhong10.jpg (112.7 KB)
下載次數:29
2009-8-24 11:39
changhong11.jpg (105.39 KB)
下載次數:25
普羅 當前離線
特級會員
原帖由 vita2009 於 2009-8-24 11:39 AM 發表 我得部Benq Q DC, 影得唔多好!
CKCKKCKC 當前離線
原帖由 普羅 於 2009-8-24 13:08 發表 個gui有繁體都算有d交代