尋日買左比阿媽睇....真心講,寫程式果個太唔夠USER FRIENDLY
無上下轉CHANNEL....再者...轉CHANNEL好好好好好慢,3-4秒先有畫面
無聊轉台..真係轉5,6個台都想放棄
點播,比左錢,點解仲要睇10幾秒垃圾廣告.......係咪ON X...架?
遙控要水平先遙控到..........又ON X...
動畫認真少,比仔女睇星夢得第2輯...叮噹,同小丸子..
想睇下有無舊日劇真係無,韓劇有套茶煲阿四..無..有D舊劇想睇..
無線D舊劇,拉到好落都未有一套想睇....係咪我問題? |