派左出去收按金, 條數咪多左cash flow 囉.
556556bt 發表於 2016-7-19 15:14


網絡商送出去個D盒好似冇收按金 個盒唔值錢 成本都係百多蚊 就算訂幾十萬個都係千多萬 對全個system 來講算咩

現時收780 睇一年 已經可以話個盒係送

TOP

I recall there were earlier reports about Super app being not smooth at night.  Perhaps that's the ...
wklie 發表於 2016-7-19 17:30



    都幾低下喎.... ~~ 不過佢引人咁多舊片,  語殘片 幾低Bitrate 都無所謂啦. 睇唔出既. 除左起格

TOP

回覆 369# wklie

順唔順未必完全關 bandwidth 事,可能係個 android app 寫得衰

TOP

回覆 365# kofz

係慳到但個質素咁...
似係想趕客

TOP

回覆  kofz

係慳到但個質素咁...
似係想趕客
ryan_giggs 發表於 2016-7-19 18:06



    雙刃刀囉。 慳左bandwidth. 無左quality. 唔慳一陣jam 死水喉又係死....
其實爆cap. 呢家野, 無得靠慳.. 唔擴容係解決唔到問題

TOP

尋日買左比阿媽睇....真心講,寫程式果個太唔夠USER FRIENDLY
無上下轉CHANNEL....再者...轉CHANNEL好好好好好慢,3-4秒先有畫面
無聊轉台..真係轉5,6個台都想放棄

點播,比左錢,點解仲要睇10幾秒垃圾廣告.......係咪ON X...架?
遙控要水平先遙控到..........又ON X...

動畫認真少,比仔女睇星夢得第2輯...叮噹,同小丸子..

想睇下有無舊日劇真係無,韓劇有套茶煲阿四..無..有D舊劇想睇..
無線D舊劇,拉到好落都未有一套想睇....係咪我問題?

TOP

尋日買左比阿媽睇....真心講,寫程式果個太唔夠USER FRIENDLY
無上下轉CHANNEL....再者...轉CHANNEL好好好好 ...
gerrardjamie 發表於 2016-7-20 16:42



    申請hkbn / 3 咪有個盒跟埋,你仲要比780去買

TOP

尋日買左比阿媽睇....真心講,寫程式果個太唔夠USER FRIENDLY
無上下轉CHANNEL....再者...轉CHANNEL好好好好 ...
gerrardjamie 發表於 2016-7-20 16:42



    "茶煲阿四" .... 十年前喎... 張哲修, 我執到錢呀....
得D咁既貨, 仲想一個月收人10美金..

TOP

我都想買mytv super,

TOP

尋日買左比阿媽睇....真心講,寫程式果個太唔夠USER FRIENDLY
無上下轉CHANNEL....再者...轉CHANNEL好好好好 ...
gerrardjamie 發表於 2016-7-20 16:42

cctvb 粵配片源大把

但舊野一早過晒版權時效

加上當年都冇買網上點播版權

要全部重買版權成本極高

出名慳皮既大台邊會咁做

PS.好想睇返80/90年代既粵配動畫

特別係"至尊勇者"

有vod我都會買

TOP