應該係未做工程,一時收到一時收唔到
某人兄 發表於 2014-1-4 12:51 AM


好慘... 依家仲搞到收586 都爆格
舊4台, 602 就冇事

TOP

好慘... 依家仲搞到收586 都爆格
舊4台, 602 就冇事
kingkiu 發表於 2014-1-4 10:53



    睇住網上live 先

TOP

我住黃大仙,PC用高清手指用室內天線對著慈雲山發射站只收到原本的十一個台

請問有沒有人幫到我?

TOP

我住黃大仙,PC用高清手指用室內天線對著慈雲山發射站只收到原本的十一個台

請問有沒有人幫到我? ...
khmhk 發表於 2014-1-4 02:43 PM

你係咪用dvbviewer?

如果係可參考此文(#40)追下台
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=4

TOP

回復 316# rickycheng78


    YES

TOP

回復 316# rickycheng78


    都唔得

TOP

本帖最後由 khmhk 於 2014-1-4 17:11 編輯

回復 318# khmhk


  剛才試用其他室內天線收, 收到了

將所有天線DISCONNECT到CONNECT番便收到了

港台電視 31 火速救兵 2 01-04 16-07-19.jpg (102.64 KB)

港台電視 31 火速救兵 2 01-04 16-07-19.jpg

TOP

回復 319# khmhk

我有試下先
   

TOP

回復 320# mynas


    好似好唔合邏輯,但我拔開所有天線駁口位,再POWER OFF個天線,再新駁回所有天線一SCAN即掂

TOP

回復 321# khmhk

我所知條天線係有記憶,你POWER OFF個天線,再新駁回所有天線,即係Reboot條天線的記憶,緊係得啦...

TOP