有兩個朋友買左,我睇過d"字幕勁振
同埋創富坊行走馬燈嗦吓嗦吓咁...
你地有嗎....

TOP

原帖由 hotline 於 2009-7-30 23:00 發表
又有新 firmware

Where?  The latest on their website is dated 10th July.

TOP

強烈強烈請求在播放中加入時間搜索功能,或者可跳時間去搜尋!
因為昨日在機頂盒播在電腦錄的高清(因為想在電視看),總長為10GB到,而我要看的只是最後果3GB,結果我只有用4x快進去過頭果7GB,感覺是漫長而痛苦的!

TOP

1)個機頂盒預交錄影或定時錄影只識自動開機唔識自動關機?
2)就算手動熄咗機standby(除非拔掉個插穌)否則個內置硬碟都重係不停地轉,而USB一樣有電到,外置2.5吋硬碟都不停地運作!唔明點解要禁設計!!!既嘥電又令個harddisc快D打柴,著機先著個硬碟都唔遲呀
3)插外置USB 硬碟是否不能認倒容量大容量的硬碟,是否有硬碟容量限制?(我用外置USB 2.5吋 160GB無問題,但用3.5吋500GB就認倒有硬碟但不能打開?
4)機背的USB插頭是否上下兩個有分別,我的外置硬碟及USB Reader只能在上面個USB頭認倒,下面嗰個USB頭連USB Reader 都認唔倒,插個USB Reader 入去燈都唔識著,只可以認到一個2G手指????
5)320GB 內置硬碟Formatted 後會分正兩個Partition 是否正常?

以上問題已email比amazepc等待回覆,請問各位用家有否同樣問題呢?還是我的機有問題吡?

TOP

按 mode 制, 行返 1080I50 , 1080P50 , 都唔會出現依個問題

原帖由 naomi 於 2009-7-30 23:19 發表
有兩個朋友買左,我睇過d"字幕勁振
同埋創富坊行走馬燈嗦吓嗦吓咁...
你地有嗎....

TOP

答1 , firmware 用 0710 , 0731 , 都可以正常開關機.
答2 , 是因為 SERVER 是長開的, 熄左機 SERVER 都是運行的
答3 , HT1000 至少可以用到 1TB 的 HDD
答4 , 可能是因為被 LINUX SYSTEM MOUNT 了, UNMOUNT 不成功所至.
答5 , 每 250GB , 一個分區是正常的.
原帖由 e310 於 2009-7-31 12:53 發表
1)個機頂盒預交錄影或定時錄影只識自動開機唔識自動關機?
2)就算手動熄咗機standby(除非拔掉個插穌)否則個內置硬碟都重係不停地轉,而USB一樣有電到,外置2.5吋硬碟都不停地運作!唔明點解要禁設計!!!既嘥電又令個hardd ...

TOP

原帖由 hibear 於 2009-7-31 10:22 發表
強烈強烈請求在播放中加入時間搜索功能,或者可跳時間去搜尋!
因為昨日在機頂盒播在電腦錄的高清(因為想在電視看),總長為10GB到,而我要看的只是最後果3GB,結果我只有用4x快進去過頭果7GB,感覺是漫長而痛苦的!


我都係因為呢1點所以未買住!~

TOP

原帖由 hibear 於 2009-7-31 10:22 發表
強烈強烈請求在播放中加入時間搜索功能,或者可跳時間去搜尋!
因為昨日在機頂盒播在電腦錄的高清(因為想在電視看),總長為10GB到,而我要看的只是最後果3GB,結果我只有用4x快進去過頭果7GB,感覺是漫長而痛苦的!


原帖由 sendwin 於 2009-8-1 22:47 發表


我都係因為呢1點所以未買住!~


我都係

[ 本帖最後由 TWCK 於 2009-8-2 01:21 編輯 ]

TOP

原帖由 nelsonwan 於 2009-8-1 04:09 發表
答1 , firmware 用 0710 , 0731 , 都可以正常開關機.
答2 , 是因為 SERVER 是長開的, 熄左機 SERVER 都是運行的
答3 , HT1000 至少可以用到 1TB 的 HDD
答4 , 可能是因為被 LINUX SYSTEM MOUNT 了, UNMOUNT 不成功所至.
答5 , 每 250GB , 一個分區是正常的.

how can I fix the (答4 )?

TOP

1、增加了http遠程控制功能的軟件,使用時請使用瀏覽器訪問STB IP地址
0731 終於有d 睇頭喇   
唔知有無得係http 度 backup 翻d PVR
下下update 完都入成半個鐘 ~ ~

UP 左佢先~

TOP