提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

免費野問下都懶?
講真"職員說派完",大把可能性,佢可以話番得2,3百派哂又得,問得就可以問埋佢仲會唔會再有 ...
NeTZoO 發表於 2016-3-17 12:37

各人行業,工作地點,時間,自由度不同,ching不要太武斷早上問完不再問就是"懶" !
白領朝9晚5.30我上班8點幾電訊公司未開門,當日我已經同人調更提早吃飯,公司樓下又無3要坐車先來得及食個麵包在一個小時内返公司,莫非每一個小時要告假一次去問?
閣下在深水埗返工自由度高去下厠所就可以去3拿到SIM恭喜你,但請勿用個人來做準則批評別人!

TOP

各人行業,工作地點,時間,自由度不同,ching不要太武斷早上問完不再問就是"懶" !
白領朝9晚5.30我上班8 ...
porozo 發表於 2016/3/17 18:38

認同,我番 9am - 8pm,食飯得半個鐘,我嗰日食晏都諗住去攞。
見有個同事早我一個鐘食飯 (12:00),於是我叫佢幫我攞。
但係佢番到嚟都話已經派晒,結果我放棄咗。

TOP

認同,我番 9am - 8pm,食飯得半個鐘,我嗰日食晏都諗住去攞。
見有個同事早我一個鐘食飯 (12:00),於是我 ...
beenoliu 發表於 2016-3-17 18:47

幸好有人附和,飯沒得吃又拿不到趕來趕去還要給人批評"懶”?
如果我是在高登黃金返工每個鐘頭去問有何問題?可能平時和3的員工都已經很熟!

TOP

各人行業,工作地點,時間,自由度不同,ching不要太武斷早上問完不再問就是"懶" !
白領朝9晚5.30我上班8 ...
porozo 發表於 2016-3-17 18:38


做得朝9晚5,大把收入,想要張卡,去買張仲好,都是100元左右

TOP

做得朝9晚5,大把收入,想要張卡,去買張仲好,都是100元左右
apliucard 發表於 2016-3-18 09:07

朝9晚5大把收入 ??? 兄台去job market或者攞份免費報睇下行情先

TOP

朝9晚5大把收入 ??? 兄台去job market或者攞份免費報睇下行情先
frankfrank 發表於 2016-3-18 09:17


是不是連一張卡100元都買唔起

好心已經取卡的卡不要再去,一人一張,留給想要的人。

TOP

是不是連一張卡100元都買唔起

好心已經取卡的卡不要再去,一人一張,留給想要的人。 ...
apliucard 發表於 2016-3-18 09:18

只係想refresh ching思維朝9晚5並不是大把收入
同攞卡係2碼事冇關連

TOP