免費野問下都懶?
講真"職員說派完",大把可能性,佢可以話番得2,3百派哂又得,問得就可以問埋佢仲會唔會再有 ...
NeTZoO 發表於 2016-3-17 12:37 
各人行業,工作地點,時間,自由度不同,ching不要太武斷早上問完不再問就是"懶" !
白領朝9晚5.30我上班8點幾電訊公司未開門,當日我已經同人調更提早吃飯,公司樓下又無3要坐車先來得及食個麵包在一個小時内返公司,莫非每一個小時要告假一次去問?
閣下在深水埗返工自由度高去下厠所就可以去3拿到SIM恭喜你,但請勿用個人來做準則批評別人! |