hklam 當前離線
Moderator
原帖由 ddr333 於 2010-1-3 15:34 發表 我想問我用緊v4.3.1.45..一開佢話expired 應該點做.. 正版黎的,thx
TOP
nikkotsoi 當前離線
FromWinnieThePooh Bear Country
進階會員
原帖由 hklam 於 2010-1-3 21:06 發表 更新你個 beta 囉
abcdefghijik 當前離線
初級會員
原帖由 abcdefghijik 於 2010-1-5 18:54 發表 4.3.1.60 WINDOWS 7 X64 會導致程式停止響應...唔知係我自己部機問題定係佢個Program出錯,55 ok
frankiepoon 當前離線
原帖由 choi2k 於 2009-12-14 23:11 發表 關閉圖像後.... tuner 係咪仲用緊? 咦... 原來 input 到, 可以自訂 function... 其中一個 function 係 close tuner... 就咁睇好似同 close graph (關閉圖像) 一樣..
原帖由 claudechiu2008 於 2009-12-10 11:41 發表 現想做串流, 但想知道: - 若最初安裝時沒裝Netstreaming Plugin, 是否需重裝? -一個DVB 賬號, 可裝2台電腦嗎?
andrew 當前離線
中級會員