原帖由 ddr333 於 2010-1-3 15:34 發表
我想問我用緊v4.3.1.45..一開佢話expired

應該點做..

正版黎的,thx


更新你個 beta 囉

TOP

原帖由 hklam 於 2010-1-3 21:06 發表


更新你個 beta 囉

今日出左新版

TOP

4.3.1.60 WINDOWS 7 X64 會導致程式停止響應...唔知係我自己部機問題定係佢個Program出錯,55 ok

TOP

原帖由 abcdefghijik 於 2010-1-5 18:54 發表
4.3.1.60 WINDOWS 7 X64 會導致程式停止響應...唔知係我自己部機問題定係佢個Program出錯,55 ok

dvd playback no problem
amazepc 8g75 with latest driver

TOP

DVBViewer Pro Server係Customer Area搵唔到既?

TOP

原來一開始裝果陣揀

dvb.jpg

TOP

原帖由 choi2k 於 2009-12-14 23:11 發表

關閉圖像後.... tuner 係咪仲用緊?
咦... 原來 input 到, 可以自訂 function... 其中一個 function 係 close tuner... 就咁睇好似同 close graph (關閉圖像) 一樣..

點樣整?

TOP

原帖由 claudechiu2008 於 2009-12-10 11:41 發表
現想做串流, 但想知道:
- 若最初安裝時沒裝Netstreaming Plugin, 是否需重裝?
-一個DVB 賬號, 可裝2台電腦嗎?

1.是
2.可以,只要係同一個真IP

TOP

原帖由 abcdefghijik 於 2010-1-5 18:54 發表
4.3.1.60 WINDOWS 7 X64 會導致程式停止響應...唔知係我自己部機問題定係佢個Program出錯,55 ok


我以前用64 bits win7用到ga, 但依家用32 bits win7程式停止響應, 用唔係beta就錄唔到event名wor, 有冇人知點解決, thx

我係用緊proHDTV platinum最新果個driver

TOP

內文更新:
2010-01-09:  #4 加入 - 分析訊號穩定性工具教學

終於有心機寫...

TOP