nikkotsoi 當前離線
FromWinnieThePooh Bear Country
進階會員
原帖由 choi2k 於 2009-12-14 23:11 發表 關閉圖像後.... tuner 係咪仲用緊?
TOP
亞星 當前離線
原帖由 yws 於 2009-12-14 21:43 發表 發覺tsplayer剪完既片無左字幕...請問仲有無其他剪.ts既software?
gunsix 當前離線
原帖由 gunsix 於 2009-12-19 10:53 發表 想請教 X4500 點先開到硬解?小弟用 DVB 4.2.1.0, 依家 CPU 用成 80/90%, 有無需要裝其他野? Thx for advice!
bakemoro 當前離線
Banned
lotsunwai 當前離線
初級會員
hk_traveller 當前離線
中級會員
kcstudiohk 當前離線
原帖由 bakemoro 於 2009-12-29 00:40 發表 小弟用dvbviewer做了串流 再internal network中是正常的 但我在街外輸入真ip,還是連不上 我用2345port的,在router也做了port forward 是不是還有其他port?
ddr333 當前離線