DVBViewer截圖變了不是 100% (1920*1080) for Full HD
而是跟了視窗大小請問有沒有解決方法??

TOP

原帖由 littlekp 於 2009-12-13 17:21 發表
DVBViewer截圖變了不是 100% (1920*1080) for Full HD
而是跟了視窗大小請問有沒有解決方法??

好似無

TOP

原帖由 nikkotsoi 於 2009-12-13 18:53 發表

好似無

以前3.9.0好似得

TOP

原帖由 littlekp 於 2009-12-13 17:21 發表
DVBViewer截圖變了不是 100% (1920*1080) for Full HD
而是跟了視窗大小請問有沒有解決方法??


EVR 問題
不是 DVBV 問題

換個 full hd mon...

TOP

原帖由 littlekp 於 2009-12-13 20:29 發表

以前3.9.0好似得


得係因為你用 VMR7 / VMR9

TOP

請問tsplayer轉出黎既檔係咪都係全高清?

[ 本帖最後由 yws 於 2009-12-14 20:09 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

發覺tsplayer剪完既片無左字幕...請問仲有無其他剪.ts既software?

TOP

原帖由 choi2k 於 2009-12-14 21:09 發表
想問下有冇 "STOP" 呢個功能?
每次開 DVBVIEWER 就會自己播, 想停止既時候就只有 "PAUSE"... 但後面會繼續 TIME-SHIFT 緊.. 有冇辦法完全"停止"?

dv.PNG (18.46 KB)

dv.PNG

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP