littlekp 當前離線
Keroro軍曹......是也
進階會員
TOP
nikkotsoi 當前離線
FromWinnieThePooh Bear Country
原帖由 littlekp 於 2009-12-13 17:21 發表 DVBViewer截圖變了不是 100% (1920*1080) for Full HD 而是跟了視窗大小請問有沒有解決方法??
原帖由 nikkotsoi 於 2009-12-13 18:53 發表 好似無
hklam 當前離線
Moderator
原帖由 littlekp 於 2009-12-13 20:29 發表 以前3.9.0好似得
yws 當前離線
∞
choi2k 當前離線
Banned
原帖由 choi2k 於 2009-12-14 21:09 發表 想問下有冇 "STOP" 呢個功能? 每次開 DVBVIEWER 就會自己播, 想停止既時候就只有 "PAUSE"... 但後面會繼續 TIME-SHIFT 緊.. 有冇辦法完全"停止"?
dv.PNG (18.46 KB)
下載次數:457
2009-12-14 22:20