另外請教下有人話換牛不妨用大些少
如果用隻12V 10A會太大嗎?
有乜好處或壞處?

TOP

另外請教下有人話換牛不妨用大些少
如果用隻12V 10A會太大嗎?
有乜好處或壞處? ...
tere5 發表於 2017-8-31 20:39


大左冇壞處
好處係穩定D

正如電腦, 就算部機用2xxW電, 都唔建議你買300W牛, 買到500W就穩陣咁解

TOP

大左冇壞處
好處係穩定D

正如電腦, 就算部機用2xxW電, 都唔建議你買300W牛, 買到500W就穩陣咁解 ...
KinChungE 發表於 2017-9-1 00:16



    I see, Thx 大師 !

TOP

我睇論壇有D人用環型牛加大電容話畫質重會好D

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 14# carlau

用線性牛當然是比switching 牛好,但價錢貴幾倍。

TOP

回復 15 #lnchu

唔用環型牛,用普通火牛加整流應該都可以,唔會貴好多, 我始終覺得電子牛比較容易著火,唔用時我會關電制

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  KinChungE

不過電源輸入時係相容, 因為60W DC, 一般係2.1. 我亦擔心過用唔到(我指2.1). 火牛死過幾 ...
polarhei 發表於 2017-8-31 18:00


Magic TV Remote Function.jpg

TOP

其實買2.5mm都ok. 好多2.5係同時支援2.1mm.

再加上其實2.5mm 都插得入。

TOP

其實買2.5mm都ok. 好多2.5係同時支援2.1mm.

再加上其實2.5mm 都插得入。
chenght 發表於 2017-9-1 13:59



    OK!

TOP

我都在鴨記買咗代用remote($50)唔用MCE,
只用2粒aaa電(原裝要4粒),
但最衰按鍵冇背光! ...
tere5 發表於 2017-8-31 20:20


其實原裝的只要兩粒就可以推動,另外兩炆只係當作後備。而家我的遙控都只係入兩粒入去算數,一樣照用。

TOP