tere5 當前離線
中級會員
TOP
KinChungE 當前離線
長老會員
另外請教下有人話換牛不妨用大些少 如果用隻12V 10A會太大嗎? 有乜好處或壞處? ... tere5 發表於 2017-8-31 20:39
大左冇壞處 好處係穩定D 正如電腦, 就算部機用2xxW電, 都唔建議你買300W牛, 買到500W就穩陣咁解 ... KinChungE 發表於 2017-9-1 00:16
carlau 當前離線
進階會員
lnchu 當前離線
citibatter 當前離線
回覆 KinChungE 不過電源輸入時係相容, 因為60W DC, 一般係2.1. 我亦擔心過用唔到(我指2.1). 火牛死過幾 ... polarhei 發表於 2017-8-31 18:00
chenght 當前離線
其實買2.5mm都ok. 好多2.5係同時支援2.1mm. 再加上其實2.5mm 都插得入。 chenght 發表於 2017-9-1 13:59
diy-apprentice 當前離線
我都在鴨記買咗代用remote($50)唔用MCE, 只用2粒aaa電(原裝要4粒), 但最衰按鍵冇背光! ... tere5 發表於 2017-8-31 20:20