說中了,外地不知本地已經出現:
super8 發表於 2016-3-15 22:36

做咗咁多年野班友仔蠱蠱惑惑一睇就知咩事

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  accountant


    真係仲有
2400 發表於 2016-3-16 22:49


之前講左,就算每間舖分到幾百張,從來無話過15/3 一開舖一次過派哂架啦!
係D人陰謀論,話人派一百幾十做戲派

TOP

交易區真係乜人都有..炒水貨既有.炒非賣品既有.炒SIM卡都有~

BTW 我今日係深水埗3仔都拎左一張..仲未用. ...
accountant 發表於 2016-3-16 22:43



    边間?

TOP

之前講左,就算每間舖分到幾百張,從來無話過15/3 一開舖一次過派哂架啦!
係D人陰謀論,話人派一百幾十做戲 ...
NeTZoO 發表於 2016-3-16 23:47

但通常職員說派完,客人的理解就是這間分店已經沒有了,莫非要一日在不同時段不斷地去問?

TOP

本帖最後由 NeTZoO 於 2016-3-17 14:13 編輯
但通常職員說派完,客人的理解就是這間分店已經沒有了,莫非要一日在不同時段不斷地去問? ...
porozo 發表於 2016-3-17 10:40


免費野問下都懶?
講真"職員說派完",大把可能性,佢可以話番得2,3百派哂又得,問得就可以問埋佢仲會唔會再有貨派,
唔好自己諗就以為係至得架!當然個sales可以答你唔知再番唔番貨架啦

好似我晌黃金對面排,基本上唔駛排,亦不能放太長人龍,派一陣停一陣一d唔奇

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

深水埗地鐵站D2出口
accountant 發表於 2016-3-17 16:58


无,刚刚去过,距话19号

TOP