frankfrank 當前離線
進階會員
說中了,外地不知本地已經出現: super8 發表於 2016-3-15 22:36
TOP
accountant 當前離線
Banned
2400 當前離線
NeTZoO 當前離線
特級會員
回覆 accountant 真係仲有 2400 發表於 2016-3-16 22:49
apliucard 當前離線
交易區真係乜人都有..炒水貨既有.炒非賣品既有.炒SIM卡都有~ BTW 我今日係深水埗3仔都拎左一張..仲未用. ... accountant 發表於 2016-3-16 22:43
porozo 當前離線
之前講左,就算每間舖分到幾百張,從來無話過15/3 一開舖一次過派哂架啦! 係D人陰謀論,話人派一百幾十做戲 ... NeTZoO 發表於 2016-3-16 23:47
但通常職員說派完,客人的理解就是這間分店已經沒有了,莫非要一日在不同時段不斷地去問? ... porozo 發表於 2016-3-17 10:40
深水埗地鐵站D2出口 accountant 發表於 2016-3-17 16:58