真係慘, 買張 card 返來仲要俾佢玩

不過依家同圍都無晒  dual tuner card, 可能真係有問題解決唔到, d 廠先停晒產

TOP

我張 X8556 都一直受這問題困擾,無論原裝隻 CD 碟的 Driver、代理網站下載的新 Driver,WinXP/Vista/7(全部 32 bit)都出事。

一部份問題同軟件有關,以前用 DVBViewer 4.0(大約啦,好耐之前,不記得確實版本),本來 Boot 機有張卡,但用用下都可以忽然變不明裝置,例如 Boot 機後開過 DVBViewer 睇過電視,睇完關閉 DVBViewer,但繼續用電腦,過一段時間想再開,都會話找不到硬件裝置;甚至乎本來用 DVBViewer 睇緊電視,之後改為播放之前錄影的 TS,睇完想話睇電視直播,有時都會話找不到硬件。但自從轉用 DVBViewer 5.1 後,只要開機時系統搵到張卡,只要部電腦一直保持使用狀態,張卡都一直用得。不過,一旦部機入過 Sleep 或 Hibernate mode,再開機後,張卡可能變不明裝置(大約 3:7 機會,3 次變不明裝置,7 次正常),一定要 Reboot 部機。

另一部份的問題,我懷疑同 H/W 有關,我發覺每當張卡變不明裝置,就算 Reboot 都未必一定可以令張卡回復正常,有時要連續 Reboot 好幾次。後來我發現用 Shutdown,等部機完全關閉後,再關上火牛背面大掣,按一下電腦 Power 掣令部機完全放電,之後開火牛大掣,再如常開電腦,Boot 到入 Windows 後張卡就一定用得,這方法在我部機是萬試萬靈。如果中間跳過關火牛大掣和按 Power 掣放電的步驟,都未必次次正常。我懷疑同張卡的 Reset 線路有關,有想過拆張卡出來檢查一下張卡粒 Chip 的 Reset pin 的 RC,不過一直都懶去搞。

Clipboard01.gif

TOP

本帖最後由 newdayhigh 於 2013-10-31 02:58 編輯

右下角方形晶片超熱

TOP

右下角方形晶片超熱,加左heatsink 未?
newdayhigh 發表於 2013-10-7 15:46

Altobeam 冇裝,conexant裝左。

TOP

我張 X8556 都一直受這問題困擾,無論原裝隻 CD 碟的 Driver、代理網站下載的新 Driver,WinXP/Vista/7(全 ...
C_Law 發表於 2013-10-7 15:08

聽各路高手意見後,嘗試看看driver既installation details,結果發現,device沒有enable「Wake from D3」
X8558 Pro power state.png
抽查其他裝置的driver settings,我取了Realtek Audio,發現是enable了wake from D3的。
Realtek.png
死人Mygica!
有冇高手知道如何enable wake from D3呢?

TOP

用緊D「怪招」,睇一排,睇下會否可搞定個issue。

TOP

Waiting for your report!!!

回復 16# 真衰鬼

TOP

Waiting for your report!!!

回復  真衰鬼
stevenckl 發表於 2013-10-8 23:53

全部唔work
1. 將舊版本driver抄到新版本driver的folder。
2. 唔見張卡後,uninstall driver,boot或唔boot機下再重裝。唔boot機重裝,死得仲金,要system restore。
3. 唔見張卡後,「安裝新硬件」,手動選取TV 卡driver,安裝失敗。
===
Work的方法是:
1. 轉用x86。 試過關火牛並放電後,再開機時x86不需重啟就可搵到張卡,x64試過N次,都要reboot才有番張卡。
2. 每日開電腦後,1st thing to do係reboot

TOP

Altobeam 冇裝,conexant裝左。
真衰鬼 發表於 2013-10-7 16:07


See
IMG_2202.JPG

TOP

回復 18# 真衰鬼


由頭裝一次OS,撞左其他driver???

TOP