回復 10# hklam

我從來不用電視卡的搖控,是否可以用到 MHEG5?

TOP

回復  hklam

我從來不用電視卡的搖控,是否可以用到 MHEG5?
cwchan3618 發表於 2011-4-25 15:15


用 keyboard 便可
我也沒有用搖控

TOP

回復 11# cwchan3618

唔用TV card的搖控咁大晒, 除外搖控電腦睇電視外, 可以用黎睇video, fast forward 或者fast rewind

TOP

本帖最後由 cwchan3618 於 2011-6-13 08:24 編輯

回復 13# riderkid

其實我自 analog 年代已用 TV card ,先後用過六七張都冇用過搖控, 我都覺得很大嘥,可惜又不可以分開買,只好放埋一邊。用滑鼠在「位置調整器」上一按便可即時跳至所要到的位置,經過多年經驗,飛廣告快而準。反而機頂盒個搖控經常飛過龍又要倒,要來來回回幾次,費時失事。

TOP

不支援 PowerDVD 11 codec

有沒C兄知點樣解決???

TOP

不支援 PowerDVD 11 codec

有沒C兄知點樣解決???
tangbobo 發表於 2011-5-3 18:38


係 PowerDVD 問題
唔關 DVBViewer 事

TOP

那點算呀

TOP

改用 PowerDVD 8 或 9 應該冇問題。

TOP

Recordings Statistics 內有中文字的 Filename 仍然有亂碼。
cwchan3618 發表於 2011-4-22 16:58


作者己找出問題所在,很快有 fix。
http://www.dvbviewer.tv/forum/to ... _335888#entry335888

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP