我阿媽完全唔識電腦,更唔識用android ,不過我o係部tv box裝定個auto start既app,每次著機會自動執行 ...
eric411 發表於 2013-12-11 18:07


但起碼你媽咪要識得用遙控將電視切換成 HDMI 輸入。

TOP

回復 161# PK5354


我呢區港島東,可能佢地覺得都收唔到啦,所以map大落706MHz ch50嗰度

雖然我屋人廳啲機頂盒都電視都收晒,但係房個DVB Viewer點追都追唔到囉
有冇人可以export個ini俾我改吓?

TOP

但起碼你媽咪要識得用遙控將電視切換成 HDMI 輸入。
PK5354 發表於 2013-12-11 21:37

都唔使,我已經set定著android tv box時,個HDMI switch就自動轉去tv box,熄機又會自動跳返去高清機頂盒,我阿媽係幾十歲老人家,總之愈簡單愈好。

TOP

都唔使,我已經set定著android tv box時,個HDMI switch就自動轉去tv box,熄機又會自動跳返去高清機頂盒 ...
eric411 發表於 2013-12-12 02:45

這樣,你有一個 Andriod TV 機頂盒和一個高清機頂盒,再加一個 HDMI 切換器。
所以你媽咪要學會用三個搖控器(兩款機頂盒加一個電視) ?

TOP

哇,煩到丫。。。。。

TOP

馬鞍山還未有

TOP

何文田都收到

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

希望今個月尾南區會收到啦!

TOP

上次新聞有看到,年底之前共計有七個發射站落成,
包含九龍坑山和南丫島,大家要多等一下。
但問題還是大廈公共天線系統是否跟上 ?

TOP