回復 150# studio2048
如上圖是1.2m鑊真的有難道,例如指微調高頻頭及要非常小心固定天線,以免被強風吹跌!

TOP

本帖最後由 dicklui 於 2012-5-3 02:29 編輯
設計咗個架, 唔知work 唔work
studio2048 發表於 2012-5-2 18:02


如簷蓬突出唔多的話, 唔洗裝咁出, 就算圍牆頂/外就咁垂直裝條水喉通裝鑊, 都未必點遮到訊號.

如果倒裝天線 (效果見尋星精靈), 衛星鑊似乎就可以放響圍牆頂上面了? 當然如何固定同調星需要再考慮, 因為本來衛星個支架未必o岩用. (天呀, 由初學者DIY, 已經玩到倒裝)

倒裝天線真係唔熟, 請求google大神幫忙吧


TOP

如簷蓬突出唔多的話, 唔洗裝咁出, 就算圍牆頂/外就咁垂直裝條水喉通裝鑊, 都未必點遮到訊號.

如果倒裝天 ...
dicklui 發表於 2012-5-3 02:07


簷蓬突出一尺.. 垂直裝條水喉通好似都會遮到訊號.
dish4.jpg

TOP

大部份偏饋天線(如中衛)倒裝時仰角要加20度, 正裝就減20度, 倒裝多應用於窗邊, 使到鍋面盡量取得最多的信號. 安裝在直柱上調仰角時只能用中間較位移動, 固定用的那口螺絲由於不能穿入, 需另外鑽孔來收螺絲.

TOP

各位師兄,小弟爬完十幾頁都係一頭霧水.
簡單想問下小弟家人喜好睇台灣節目,由台劇到綜藝甚至旅遊節目都撈埋.
(之前亞視個中天亞洲台佢地睇得好開心, 不過而家冇左>.< )
小弟家住港島東,差唔多頂樓,個廳面向東面, 可以見到東面及東南面的天空,
請問可唔可以收到呢? 如果可以先再諗下D SETUP可以點做, 但如果連接收都有問題就唔使諗了.
謝謝幫忙.

TOP

各位師兄,小弟爬完十幾頁都係一頭霧水.
簡單想問下小弟家人喜好睇台灣節目,由台劇到綜藝甚至旅遊節目都撈埋 ...
goodwill 發表於 2012-5-3 14:33

東同東南可以收76.5

TOP

想有挑戰性, 收100.5C, 下面是轉貼, 曼城 vs 曼聯的3D SNG:





免費? Bliss加密? DVB-S2? 3D奧 ...
dicklui 發表於 2012-5-2 03:27


dicklui兄

100.5C要用咩鑊收?幾大?等小弟又試試先
你用緊果個好似係轉播信号

thank you dicklui兄

TOP

各位師兄,小弟爬完十幾頁都係一頭霧水.
簡單想問下小弟家人喜好睇台灣節目,由台劇到綜藝甚至旅遊節目都撈埋 ...
goodwill 發表於 2012-5-3 14:33


唔知收唔收到138台灣數碼天空

http://www.dsky.com.tw/

節目表:

http://www.dsky.com.tw/pro_1.php

安裝地點需朝東南。安裝設備: 60CM衛星天線.一台(專用衛星接收機.KU波段的高頻頭)

dish01.jpg

假設你住太古城:
dish02.jpg

數碼D200專用機器+1年收視費 : 大約 880人仔
數碼D200續費 : 大約 800元人仔

TOP

回復 157# v903t

dishpointer.com 話要1.2M,  不過我唸 75cm 或90cm 唔落雨都Okay. 我估冇人好似我跟足spec做野

TOP

大部份偏饋天線(如中衛)倒裝時仰角要加20度, 正裝就減20度, 倒裝多應用於窗邊, 使到鍋面盡量取得最多的信號 ...
booleung 發表於 2012-5-3 13:56


今朝check過, 差DD去到
photo2.JPG

可能改用有彎頭既鋼管或者得...
images.jpg

TOP