回復 140# comm
Good ;

TOP

本帖最後由 gxgx 於 2012-5-1 18:55 編輯

回復 134# studio2048

如沒有找信號經驗,啱啱開始先用45cm鑊。120cm太重了,108.2ku台灣新聞嗰一組或76.5ku大陸嗰一組信號都超強,適合初學者搵信號

TOP

如果來季同今季一樣的話:
1. 首選78.5ku泰星GX, 多台直播+1個高清true sports HD, 英超接近一場不漏. 仲 ...
dicklui 發表於 2012-4-30 04:45


dicklui兄

78.5ku 泰星系唔系一定要用90cm或以上既鑊架?

TOP

dicklui兄

78.5ku 泰星系唔系一定要用90cm或以上既鑊架?
v903t 發表於 2012-5-1 18:57


我用75cm中衛+dm800hd+KL52J, 收true visions 最弱既高清組12720H 30000得4-4.5db, 夜晚會起格, 個天陰d都唔掂, 想穩定當然90cm以上.

TOP

本帖最後由 dicklui 於 2012-5-2 03:32 編輯
回復  v903t
簡簡單單收134或138禽晚米看倫敦曼市打吡大賽
comm 發表於 2012-5-1 13:01


想有挑戰性, 收100.5C, 下面是轉貼, 曼城 vs 曼聯的3D SNG:





免費? Bliss加密? DVB-S2? 3D奧運也會有嗎? 我不知道.
歡迎逢大賽時用帶有盲掃功能的接收機/接收卡尋寶, 或者等人家的星聞報告

TOP

本帖最後由 studio2048 於 2012-5-2 09:32 編輯
回復  studio2048

唐老鴨兄請問你用什麽接收機來校星?(最好用免費機)初學者用小鑊更易掌握,1.2Ku碟一條友 ...
comm 發表於 2012-4-30 16:03


我用SunRay 800SE SR4 version D... Cold boot 比較慢, 但多plugin 玩. 正個之前玩XBOX + XBMC...

琴日再試,唸住安係天台圍牆內,唔怕風吹雨打.

dish.jpg

點知原來唔係跟LNB角度(紅色)

dish.jpg

天台簷蓬阻咗信號(藍色). 都係要裝係返牆邊先得..又得設計個支架先得啦.

TOP

回復 146# studio2048

1.2Ku碟好適合收泰星78.5°(遍西)
初學校星由138+134°之類星(正南)開始,不要用×SunRay 800SE SR4 調星,大錯特錯!
買部免費機百多二百蚊,如果無調星儀器,用緊有gps Android手機去Google Play下戴Apps
https://play.google.com/store/ap ... id.augmentedreality

TOP

本帖最後由 dicklui 於 2012-5-2 14:30 編輯
回復  studio2048

1.2Ku碟好適合收泰星78.5°(遍西)
初學校星由138+134°之類星(正南)開始,不要用×SunRa ...
comm 發表於 2012-5-2 13:47


我前面講左我用dm800hd呢類機調星痛苦到爆ga la AGC只要駁o岩線就至少93%, 方向大概o岩已經99%, 參考價值低. 玩偏收就只會更加痛苦.

小聲: 雖然我用dm800 5分鐘都搵到粒泰星 最慘屋企部中六中九機, 中六部分係神既

TOP

你係師傅緊無難度,初學者會學壞師!

TOP

設計咗個架, 唔知work 唔work

dish.jpg

TOP