本帖最後由 studio2048 於 2012-5-2 09:32 編輯
回復 studio2048
唐老鴨兄請問你用什麽接收機來校星?(最好用免費機)初學者用小鑊更易掌握,1.2Ku碟一條友 ...
comm 發表於 2012-4-30 16:03 
我用SunRay 800SE SR4 version D... Cold boot 比較慢, 但多plugin 玩. 正個之前玩XBOX + XBMC... 
琴日再試,唸住安係天台圍牆內,唔怕風吹雨打.
點知原來唔係跟LNB角度(紅色)
天台簷蓬阻咗信號(藍色). 都係要裝係返牆邊先得..又得設計個支架先得啦. |