本帖最後由 dicklui 於 2012-3-24 03:35 編輯
回復  dicklui

ASK lnb , just $50 from china
hongkongman 發表於 2012-3-24 02:38


我既經驗, ASK靈敏度一般 (當然你用既係幾年前正貨就另計), 用KL-52J/FTE/sat china上賣的外單雙本振ku頭, 應該可以增加0.5dB
飲完大盒牛奶/維他奶將錫紙果面貼響鍋邊, 好好調整的話再加0.5dB...
改善1dB對落雨冇乜用, 但有助改善起格問題.

TOP

1.2KU F308 5.9DB

TOP

頂,今天見休息,上天台想整返主100.5偏108c , 108 c 之前的夾具斷了,所以再訂定三個返黍裝,初頭定好位上新夾具,但無奈想上實時又斷了,
之後再用另一個,找信號,找了很久,一係有108c 就冇108.2 (我用复合頭)找定c號上實,就冇ku 號,大力d移又斷,換最後一個,今次找到108c信號就算,找到上實,opembox 72%就算,
跟手check 下132vtc信號,有一點跳動,便移一下90ku 的,但最好的只能維持2x -5x跳,再check 134便沒了,唯有只收132 ku , 因趕住睇f1
那時己3點多,我再返check 108 信號,吊,吾知點解,無哂,一氣之下再把c夾具弄斷,頂丫,
我放棄一頭雙星,
之前我收1005信號很好,最哀自己多手換復合頭,收c,ku 因當時有gx ku

唉,太累搞左三個鐘,浪費哂d時間,還要收不回108 咁先嬲

TOP

可證實,90ku可收132vtc
但,一下雨vtc一定收吾到

TOP

有冇人有極化角軟件呀

TOP

有冇人有極化角軟件呀
monster2016 發表於 2012-3-25 17:48


google search 尋星精靈 SatGenius

   
還有一個叫尋星寶, 不過我下載後防毒不停話個軟件有毒

TOP

頂,今天見休息,上天台想整返主100.5偏108c , 108 c 之前的夾具斷了,所以再訂定三個返黍裝,初頭定好位 ...
monster2016 發表於 2012-3-25 16:35


咁睇黎複合頭似乎唔太適合ku鑊偏收, 除非自己DIY複合頭, 根據偏收情況微調.

TOP

今日問Vendor報價, 佢話132同134相隔太近,叫我用另一隻90KU收132..
CL242 同 PBI 4200 話已停產, 建議用普斯寶特雙本雙輸出..
大家有乜意見呢?

TOP

本帖最後由 dicklui 於 2012-3-29 22:53 編輯
今日問Vendor報價, 佢話132同134相隔太近,叫我用另一隻90KU收132..
CL242 同 PBI 4200 話已停產, 建議用普 ...
studio2048 發表於 2012-3-29 21:44


132都係1.2m ku穩陣D, 特別如果你想收VTC同K+1 HD (呢個要專機). 當然最近亞衛都有深圳用0.9ku 收VTC既例子.
停產與否唔關事架, 呢個商家無貨咪第二間囉.
普斯賽特PUSISAT =/= 普斯PAUXIS. 有說PUSISAT係抄PAUXIS, 不過無法證實.
不過世事好奇妙既, 正品唔一定靈敏度高, 老翻或者cheap野有時都幾岩用.
我有隻"高斯貝爾恭賀新禧2009", RMB25, 擺明cheap野, 但粗用都OK.
正品通常整個波段增益比較平均, cheap野相反, 某些頻率增益高某些就低.

TOP

我想問brother係用咩電腦軟件解,同埋GX用邊間,你用邊間ISP??吾該!!!

TOP