hklam 當前離線
Moderator
原帖由 fai539 於 2008-7-3 12:35 發表 3.9.4.10beta 匯入唔到頻道表(Scan xxxxx.ini)
TOP
nikkotsoi 當前離線
FromWinnieThePooh Bear Country
進階會員
原帖由 hklam 於 2008-7-3 15:30 發表 好似 Windows 功能咁拉上拉下之嘛
快快樂樂 當前離線
原帖由 快快樂樂 於 2008-7-4 11:08 發表 我用 DVBviewer + VLC streaming 比屋企其他電腦睇, 但係client 機 點樣可以轉台??
iHD 當前離線
中級會員
原帖由 iHD 於 2008-7-4 23:05 發表 » Description: x_DVBV Chinese Lng » Version: testversion » Size: 1325 KBytes » Last Updated: Today 岩岩見到呢個......係 3.9.4.11 Beta 來
原帖由 hklam 於 2008-7-4 23:13 發表 係唔係修正中文亂碼
MichaelFok 當前離線
原帖由 iHD 於 2008-7-4 23:16 發表 似乎係