原帖由 man123 於 2008-6-30 01:06 發表
購買http://www.dvbviewer.com/en/index.php?page=ordering  去唔到?


去到
無問題

TOP

Thx..........比左錢...等 e-mail............

[ 本帖最後由 man123 於 2008-6-30 03:23 編輯 ]

TOP

原帖由 hklam 於 2008-6-30 01:11 發表


去到
無問題

買左要等大約多久才會 send e-mail............回覆?

TOP

今日第一次用,真係好彩有Li個教學,十分好用,果然無推介錯,thx

TOP

我照足你咁做都無黑畫面....個decode係咪一定要係POWER DVD8???POWER DVD7得唔得??

TOP

我上星期五晚比左錢!!
但今日星期一都仲未收到E-MAIL....
我可以點....
THANK YOU

TOP

我等0左5日先有

TOP

我係用3.9.4,我set了cap圖制
無tick Use EPG for screenshot filename
又delete左錄影檔案既  %event
點解仲cap唔到圖?



仲有我全形幕果陣開字幕,會好lag,點解會咁?

[ 本帖最後由 orangehin02 於 2008-6-30 17:12 編輯 ]

TOP

我想問問 DVBViewer cap圖會唔會出現輕機現像
TM3.5 呢排cap圖好易輕

8.2 driver

TOP

原帖由 Yukchi 於 2008-6-30 19:52 發表
我想問問 DVBViewer cap圖會唔會出現輕機現像
TM3.5 呢排cap圖好易輕

8.2 driver


我未試過因cap圖而 hang 機

TOP