犀利

TOP

回復 18# lcsthomas


    呢個問題問得真好, 因為我都曾經有咁諗過, 理論上係可以, 實際上唔太可行......就人像而言, 就算比你可以用距離就到, 咁長程加上無防震, 確係幾考功夫, 而且十分唔方便, 咁遠都唔知點同MODEL溝通
    至於微距, 專科就係專科, 雖然佢係可以影到好多細節, 但論到真係好似影昆蟲瞳孔, 點可以唔用微距鏡甚至加多個增倍

TOP

01兄,是否有多張是一個shot連拍出來,因感覺上有連貫性,很好!
lcsthomas 發表於 2012-2-2 13:18



    基本上全部都係用連拍一TAKE過有連貫, 但礙於版規只可出12張, 所以先取捨, 加上用追焦, 連拍都會有D唔中焦

TOP

回復 21# .Ray.

多謝師兄, 其實唔係好犀利, 好似有師姐話齋, 咁大隻雀, 新手都做到

TOP

回復 24# chiushing01

咁我新手都不如.....

TOP

回復 25# .Ray.


    http://www.hkepc.com/forum/redir ... 36&pid=26210339
    我同意她的說法, 咁咪落多D功夫在其它方面, 如構圖,採光,捕捉方面.........
    下次一齊拍丫

TOP

回復 26# chiushing01
哈...好丫...不過要考A-LEVEL LU...

TOP

都係上次個位???正喎

TOP

回復 28# =鋼=


   一樣果度, 幾時再來?

TOP

回復 29# chiushing01
依家星期六上晝要番學呀
我都唔知幾時可以再去影啦

TOP